دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

پیوستن «کلایو اوون» به «ویل اسمیت»

 کلایو اوون

سینماپرس: "کلایو اوون"، بازیگر ۵۳ ساله انگلیسی در حال انجام مذاکراتی جهت پیوستن به جمع عوامل فیلم سینمایی «متولد برج جوزا» به کارگردانی "آنگ لی" می باشد.

به گزارش سینماپرس،  کلایو اوون مشغول مذاکره با استودیو پارامونت پیکچرز است تا در صورت توافق نهایی، به ویل اسمیت بپیوندد و در فیلم جدید آنگ لی تحت عنوان «متولد برج جوزا» (Gemini Man) مقابل دوربین برود. هنوز جزییات نقشی که به بازیگر ۵۳ ساله انگلیسی پیشنهاد شده مشخص نیست، جز آن که نقش ضد قهرمان خواهد بود.  

به نوشته ورایتی، آنگ لی قصد دارد برای انتخاب بازیگر نقش اول زن فیلم جدیدش با تاتیانا ماسلانی، مری الیزابت وینستد و الیزابت دبیکی پای میز مذاکره حاضر شود.

داستان فیلم درباره آدمکشی پا به سن گذاشته است که با نسخه جوان‌تر خودش روبه‌رو می‌شود. این فیلم اکشن برای اکران در پاییز ۲۰۱۹ آماده می‌شود.

«متولد برج جوزا» نخستین‌بار قرار بود در سال ۱۹۹۷ توسط استودیو دیزنی مقابل دوربین برود و تونی اسکات کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. تاریخ دقیق شروع تولید این فیلم هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود تا بهار ۲۰۱۸ آماده فیلمبرداری شود.

آخرین کاری که از اوون روی پرده سینماها بود فیلم نه چندان موفق «والرین و شهر هزار سیاره» ساخته لوک بسون بود. او در سال‌های اخیر در دو فصل از سریال «نیک» ساخته استیون سودربرگ مقابل دوربین رفت. او به زودی فیلم «افیلیا» را آماده اکران دارد که برداشتی جدید از نمایشنامه «هملت» به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.