چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

«امپراطور جهنم» آماده اکران در جشنواره فجر/ نصیریان در سن ۸۳ سالگی هم مخاطبان را متحیر می‌کند

«امپراطور جهنم»

سینماپرس: پرویز شیخ‌طادی گفت: سطح بازی آقای علی نصیریان به قدری در «امپراطور جهنم» بالا است که مخاطب را شگفت زده می‌کند.

به گزارش سینماپرس، پرویز شیخ طادی در ارتباط با روند نهایی مراحل فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» گفت: میکس نهایی این فیلم سینمایی برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران در حال انجام است و به هیچ عنوان برای رساندن فیلم مشکلی وجود ندارد؛ چرا که اصلاح رنگ و نور فیلم هم در زمان خوبی انجام و به پایان رسیده است. اگر جشنواره برای فردا هم بخواهد فیلم را نمایش دهد، ما آمادگی‌اش را داریم.  

شیخ طادی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه رقابت با سه فیلم سینمایی مهم جشنواره یعنی «به وقت شام»، «تنگه ابوغریب» و «سرو زیر آب» را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: اتفاقا به نظرم حضور چنین آثاری و تولید در این ابعاد به کیفیت مجموع سینمای ایران کمک می‌کند. در حقیقت ما با چنین آثاری به سینما نزدیکتر خواهیم شد. ای کاش هرسال همین‌طور بود و ما شاهد آثار سینمایی بودیم نه تله سینما.  

وی در ادامه افزود: امسال تصور می‌کنم مردم سینما خواهند دید. فیلم‌هایی حضور دارند که مشخصا برای سینما و مختصات آن ساخته شده‌اند. قطعا رقابت دلچسب‌تر خواهد بود، اما کیفیت مجموع سینما هم بالاتر خواهد رفت.  

کارگردان فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» درباره بازی علی‌نصیریان بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که به عنوان شخصیت اصلی «امپراطور جهنم» در این پروژه حضور دارد، گفت: نباید فراموش کنیم استاد نصیریان بازی شگفت‌انگیزی در این پروژه دارند؛ آن هم در سن ۸۳ سالگی. حضورشان در این فیلم بسیار مغتنم بود. درست است که بازیگران جوان خوبی هم در جشنواره با چند فیلم حضور دارند، اما استاد نصیریان واقعا در این فیلم مخاطب را متحیر می‌کند.  

او گفت: این بازیگر در سن ۸۳ سالگی یک نقش بسیار سخت را ایفا کرد. نقشی که به لحاظ روحی و فیزیکی بسیار سنگین بود. یکی از بازی‌های شاخص و شاهکارهای وی را شاهد خواهیم بود. سطح بازی آقای نصیریان به قدری بالاست که می‌تواند برای بسیاری یک کلاس بازیگری محسوب شود. او با حضورش در این فیلم واقعا مکتبی را وارد فیلم کرد که باید آن را دید و لذت برد. او یک مکتب حرفه‌ای را با خود می‌آورد که در آن کار، خانواده و مجموعه‌ای از اخلاقیات وجود دارد و کل گروه را با منش خودشان متاثر می‌کنند. آقای نصیریان بازیگر درخشان و قابل تاملی است. امیدوارم مورد توجه داوران جشنواره قرار بگیرد. البته در غیر این صورت هم ذره‌ای از ارزش‌های وی کم نخواهد شد.  

طبق قرعه‌کشی جشنواره فیلم فجر، «امپراطور جهنم» سه‌شنبه ۱۷ بهمن در این جشنواره برای اهالی رسانه اکران خواهد شد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.