چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

رقابت انیمیشن «ما» برای جایزه هزار یورویی

انیمیشن «ما»

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «ما» با راه یابی به جشنواره فیلم «چفالو»(Cefalù Film Festival) در کشور ایتالیا با آثار پذیرفته شده در این رویداد برای دریافت جایزه یک هزار یورویی این رویداد رقابت خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره فیلم «چفالو» در ایتالیا امسال میزبان انیمیشن «ما» که کارگردان و فیلمنامه‌نویس آن فاطمه فدایی دارستانی است، خواهد بود.

داستان فیلم روایتگر دو خواهر است که زیر آوار گیر افتاده‌اند و منتظرند پدرشان برای نجات آنها بیاید  ...

این فیلم انیمیشن ۳ دقیقه‌ای در چندین جشنواره ملی و خارجی به عنوان برنده برگزیده شده است.

از فیلم‌های پیشین این کارگردان می‌توان به انیمیشن «بازی» اشاره کرد. فاطمه فدایی دارستانی علاوه بر کارگردانی و فیلمنامه نویسی، گرافیست و عکاس نیز هست.

وی تهیه استوری برد، طراحی کاراکتر و فضا، تدوین و تهیه‌کنندگی این انیمیشن را که تولید بهمن ۱۳۹۴ است، برعهده داشته است.

جشنواره فیلم چفالو که با موضوع آزاد در ایتالیا برگزار می‌شود، در سال ۲۰۱۸ سومین دوره خود را برگزار می‌کند. فیلم‌های کوتاه تا ۱۵ دقیقه امکان حضور در این جشنواره را دارند و پس از انتخاب باید با زیرنویس ایتالیایی در جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره یک جایزه یک هزار یورویی به بهترین فیلم کوتاه که توسط هیات داوری از میان ۱۰۰ فیلم شرکت کننده انتخاب می‌شود، اهدا می‌کند.

دیگر جوایز این جشنواره شامل جایزه ویژه داوری، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم کوتاه خارجی، بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن است.

چفالو در استان پالرمو ایتالیا واقع شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.