چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

تارانتینو به دنبال نقش آفرینی آل پاچینو در فیلمش+عکس

- آل پاچینو - لئوناردو دیکاپریو

سینماپرس: کوئینتین تارانتینو از علاقه خود برای بازی آل پاچینو در فیلم جدیدش سخن گفته است. جدیدترین فیلم تارانتینو به ماجرای قتل های سال ۱۹۶۹ از جمله قتل همسر پولانسکی می پردازد.

به گزارش سینماپرس، پس از قطعی شدن حضور "لئوناردو دی کاپریو" در آخرین فیلم "کوئینتین تارانتینو" حال این کارگردان مطرح هالیوود از علاقه خود برای حضور آل پاچینو در این فیلم خبر داده است.

همکاری آل پاچینو و لئوناردو دیکاپریو در جدیدترین فیلم تارانتینو

چندی پیش "مارگارت رابی" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که تجربه های متفاوتی همچون "نقطه تمرکز"، "جوخه انتحار"، "گرگ وال استریت" و "تارزان" در کارنامه دارد به پروژه جدید "کوئینتین تارانتینو" پیوست.

ساموئل ال جکسون، برد پیت و جنیفر لاورنس از دیگر گزینه های مورد نظر تارانتینو برای ایفای نقش در فیلم جدید وی هستند.

مارگارت رابی

کوئینتین تارانتینو چندی پیش در واکنشی جدید اخبار منتشر درباره ساخت فیلمی درباره خانواده چارلز منسن را رد کرد و گفت که این فیلم به اتفاقات سال ۱۹۶۹ می پردازد.

وی با توجه به مشکلات فراوانی که برای "هاروی واینستاین" تهیه کننده اکثر کارهای او پیش آمده کمی از سینما فاصله گرفته و می‌خواهد در آرامش کامل فیلمنامه تازه ترین فیلم خود را با حال و هوایی عاشقانه تر ژانویه امسال کلید بزند.

کوئینتین تارانتینو

شارون تِیت بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان توسط منسن و پیروانش در سال ۱۹۶۹ در خانه‌اش به قتل رسید. پیش از این گفته شده بود این قتل سوژه تازه‌ای برای کارگردان سینما هالیوود شده تا تارانتینو علاوه بر نگارش فیلمنامه کارگردانی آن را نیز بر عهده گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.