جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

نمایش «حورا» در جشنواره ای آنلاین

فیلم «حورا»

سینماپرس: فیلم سینمایی «حورا» ساخته غلامرضا ساغرچیان در جشنواره نوپای «برخط دوازده ماه» که رقابت فیلم ها را در فضای مجازی رقم می زند، نمایش داده خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم «حورا» ساخته غلامرضا ساغرچیان در جشنواره «برخط دوازده ماه» که به همت گروهی رومانیایی راه اندازی شده است، شرکت می کند.

جشنواره «برخط دوازده ماه» نمونه‌ای از جشنواره‌های نوپا است که بدون نمایش زنده و صرفا با تدارک امکان بازبینی برخط (آنلاین) برگزار می‌شود و هر ماه تعدادی فیلم جدید را برای رقابتی سینمایی در فضای مجازی بر می‌گزیند. در ادوار گذشته، فیلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن از این جشنواره جایزه دریافت کرده است.

فیلم «حورا» که پخش خارجی آن بر عهده بنیاد سینمایی فارابی است تاکنون در جشنواره‌های فیلم آل لایتز (هند/ برنده جایزه نتپک)، تامیل نادو (هند)، کودکان اشتوتگارت (آلمان)، تامیل نروژ (نروژ)، کودکان استانبول (ترکیه)، کودکان کانادا (کانادا)، خانه آسیا (اسپانیا)، نوجوانان سئول (کره جنوبی)، کودکان هند - فیل طلایی (هندوستان / برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی) و کودکان چین (چین) روی پرده رفته و به بخش مسابقه فیلم‌های کودک جوایز سینمایی آسیا و اقیانوسیه راه یافته است.

دوره این ماه جشنواره از ۲۳ دی تا ۲۴ بهمن سال جاری برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.