شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

واکنش «محسن مقصودی» به بیانیه وزارت خارجه؛

آماده حضور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در «ثریا» هستیم

محسن مقصودی

سینماپرس: تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» گفت: تاکنون چندبار از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای حضور در این برنامه و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، اما متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند.

به گزارش سینماپرس، «محسن مقصودی» مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ثریا» در رابطه با واکنش وزارت امور خارجه نسبت به برنامه این هفته ثریا با موضوع برجام گفت: از واکنش وزارت خارجه به یک گفت‌وگوی دو طرفه در برنامه ثریا تعجب می کنم. به هر حال بعد از دو سال از اجرای برجام این فرصتی که مسوولان صدا و سیما برای گفت‌وگوی دو طرفه در خصوص نقاط ضعف و قوت برجام فراهم کرده‌اند، فرصت مغتنمی است و وزارت محترم خارجه باید از بررسی عملکردش خوشحال باشد. حضور در برنامه‌های دو طرفه بهترین کمک را برای رشد فکری مردم و بیان نقاط قوت برجام فراهم می‌کند و طبیعتا باید استقبال شود.


وی افزود: همانطور که در برنامه هم ذکر کردم تاکنون چندین بار از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در ثریا و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، که متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند و البته در این چهار سال در هیچ برنامه دو طرفه‌ای هیچ کدام از اعضای تیم مذاکره کننده حضور نیافته‌اند.


مقصودی تاکید کرد: با توجه به بیانیه وزارت محترم خارجه در خصوص برنامه اخیر ثریا، بار دیگر از اعضای تیم مذاکرات برجام، از جمله آقای دکتر ظریف، آقای دکتر عراقچی، آقای دکتر تخت روانچی و ... جهت حضور در برنامه هفته جاری ثریا و گفتگو با منتقدان از جمله آقای سیدیاسر جبرائیلی دعوت می‌کنیم.


وی در پایان گفت: همچنین ما از وزات محترم خارجه انتظار داشتیم با همان لحن نرم و لبخندهایی که در مذاکره با دشمنان استفاده کردند، در واکنش به مهمان برنامه و رسانه ملی استفاده کنند و همانطور که رییس جمهور محترم فرمودند از فضای نقد استقبال کنند.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.