شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

اسامی مدیران هنری استان های جشنواره تجسمی فجر

دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

سینماپرس: مدیران هنری استان های دهمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند. مراسم افتتاحیه این دوره، ۳ بهمن سال جاری در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، در پی دعوت ستاد برگزاری جشنواره تجسمی فجر از مدیران کل فرهنگ و ارشاد استان ها نسبت به معرفی مدیران هنری منتخب هر استان، اسامی این مدیران اعلام شد.

اسامی مدیران ۱۵ استان شرکت کننده در این بخش از جشنواره دهم عبارتند از: بابک کبود (آذربایجان شرقی)، یاسر قادر (آذربایجان غربی)، حجت مجرد (اردبیل)، مهدی وفامهر (اصفهان)، فرج اله عطابکی (البرز)، شمس الدین مرادی (ایلام)، احمد رویایی (تهران)، احمد تاجی (چهارمحال بختیاری)، امین منتظری (خوزستان)، مرضیه احمدی فخر (فارس)، مجید کاظمی (قزوین)، غلامرضا ژاله (گیلان)، جواد عظیمی (گلستان)، میلاد شریفی زاد (یزد) و غلامرضا شاملو (همدان).

این بخش از جشنواره با هدف توجه به هنرمندان استان ها و انعکاس آثار آنها در سطح ملی و با رویکرد بینارشته ای به این رویداد بزرگ هنری کشور به این دوره از جشنواره افزوده شده است.

طی جلسه ای که با هدف هماهنگی و تشریح برنامه ها با حضور دبیران جشنواره و مدیران هنری استان ها در محل ستاد برگزاری جشنواره تشکیل شد، برنامه ریزی ها در هر استان بررسی و هماهنگی های لازم مورد بحث قرار گرفت. همچنین در جلسه مذکور مصوب شد تا مدیران هنری، شاخص ترین هنرمندان استان خود را برای حضور در جشنواره دهم معرفی کنند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد شد که یک روز به عنوان روز هنر استان در محل برگزاری نمایشگاه جشنواره تجسمی فجر در تهران اختصاص یابد تا این مراسم فرصت مغتنمی برای نکوداشت مقام هنرمند معرفی شده باشد.

مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۳ بهمن سال جاری در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.