شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

پاسداشت قربانیان خشونت‌های مسلحانه در جوایز گرمی

خشونت‌های مسلحانه

سینماپرس: مراسم اهدای جوایز گرمی ۲۰۱۸ که یک هفته دیگر در شهر نیویورک برگزار می شود، همراه با گرامیداشت یاد قربانیان خشونت‌های مسلحانه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی،  جوایز گرمی امسال به یاد قربانیانی تقدیم می‌شود که جانشان را بر اثر خشونت‌های مسلحانه و تروریسم در رویدادهای مختلف موسیقی زنده از دست داده‌اند. به همین مناسبت امسال سه هنرمندی که در فستیوال «هاروست روت ۹۱» در لاس‌وگاس برنامه داشتند یعنی برادران آزبورن، اریک چرچ و مارن موریس اجرایی ویژه در این مراسم خواهند داشت. در جریان تیراندازی در این جشنواره ۵۱ نفر کشته و بیش از ۵۰۰ تن مجروح شدند.

نیل پارتنو رییس و مدیرعامل آکادمی ریکوردینگ که برگزارکننده این مراسم است در این باره گفت: رویدادهای موسیقی زنده همیشه فضایی امن برای طرفداران ایجاد می‌کنند تا با هم به گرامیداشت موسیقی بپردازند اما متاسفانه سال پیش همه چیز اینطور پیش نرفت.

وی افزود: معتقدیم ضروری است تا یاد آنهایی را که زندگی شان را چنین تراژیک از دست دادند زنده کنیم و یادآور شویم که موسیقی زنده نیروی پرقدرت برای متحد کردن ماست.

مراسم جوایز گرمی ۲۰۱۸ در ۲۸ ژانویه در نیویورک برگزار و به صورت زنده از ساعت ۷:۳۰ از شبکه CBS پخش می‌شود. آلیشیا کارا، مایلی سیروس، التون جان، کشا، خالد، لیدی گاگا، کدریک الامار، برونو مارس، سم اسمیت و U۲ از جمله هنرمندانی هستند که در این برنامه اجرای زنده خواهند داشت.

امسال شصتمین سال برگزاری این مراسم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.