شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

محمد نادری در نقش "مارشال"+ عکس

محمد نادری در «افسانه هزار پایان»

سینماپرس: محمد نادری، بازیگر کمدی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی و محصول شبکه نسیم پیوست.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی که از اواسط شهریور ماه در شهرک غزالی کلید خورده بود، از نیمه گذشته است و با اضافه شدن بازیگر جدید ادامه دارد.

در ادامه تصویربرداری محمد نادری در نقش «مارشال» و در قالب نقش کمدی به مجموعه «افسانه هزار پایان» اضافه ‌شده است که قرار است از چند روز آینده بازی خود را آغاز ‌کند.

«افسانه هزار پایان» یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این سریال قرار است در ۵۲ قسمت به تولید برسد و از شبکه نسیم روی آنتن برود.

سریال «افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند ... این سریال به سرپرستی حسن وارسته و به قلم حمزه صالحی به نگارش درآمده است.

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت‌الله رمضانی‌ فر، تورج نصر، ابراهیم شفیعی، کیمیا گیلانی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، آناهیتا خسروی اشاره کرد.

از عوامل دیگر این سریال عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: شهاب عباسی، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین:حامدحسینی، مدیرصدابرداری:بابک اخوان، مدیرتولید:علی محمودی، طراح صحنه ولباس:قاسم ترکاشوند، طراح چهره پردازی:بابک شعاعی، آهنگساز: حامد تهرانی، جلوه‌های ویژه: امیرسحرخیز، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فواد چاومه، مدیرتدارکات: بابک پیرهادی و مدیرروابط عمومی : آیدین نادری اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.