شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

تعیین جوایز آف‌استیج جشنواره تئاتر فجر

 تئاتر خیابانی

سینماپرس: بنا به تصمیم حمید پورآذری، مدیر بخش آف‌استیج جشنواره، شورای کارشناسی خارج از صحنه (تئاتر خیابانی) برگزیدگان خود را در حوزه های ایده و کارگردانی، بازیگری، فضاسازی و بهترین اثر معرفی می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، پاییز امسال حمید پورآذری در یک نشست جنجالی در باب چگونگی برگزاری بخش تئاتر خیابانی به خبرنگاران از تغییر شکل و شمایل اهدای جوایز گفته بود. طبق گفته او بخش آف‌استیج به دو بخش خیابانی و نمایش‌های اصطلاحاً محیطی تقسیم می‌شود که در نهایت در هر بخش یک اثر برگزیده می‌شود و به یک وجه قابل تقدیر که می‌تواند هر چیزی باشد جایزه‌ای اهدا می‌شود. طبق این گفته در نهایت آف‌استیج با چهار جایزه کار خود را پایان می‌داد.

اما ظهر امروز در خبری آماده است بنا به تصمیم حمید پورآذری، مدیر بخش آف‌استیج جشنواره، شورای کارشناسی خارج از صحنه (تئاتر خیابانی) برگزیدگان خود را در حوزه های ایده و کارگردانی، بازیگری، فضاسازی و بهترین اثر معرفی می‌کنند.

امیرحسین شفیعی، حامد زارعان، مهدی حبیبی، کاوه مهدوی، محمدهادی عطایی، فاتح بادپروا، فاطمه رادمنش، پیام عزیزی، محمد زوار بی‌ریا، ابوذر چهل‌امیرانی ۱۰ نفر از فعالان حوزه تئاتر خیابانی هستند که در این دوره از جشنواره تحت عنوان شورای کارشناسی خارج از صحنه (تاتر خیابانی) انتخاب شده‌اند. نام برخی از این افراد در نامه‌ کانون نمایشگران خیابانی در مخالفت به شیوه برگزاری آف‌استیج آمده بود.

باید دید در دیگر بخش آف‌استیج نیز تغییراتی رخ می‌دهد یا خیر.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ‌ به دبیری فرهاد مهندس‌پور از ۲۸ دی‌ تا ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. امسال مدیر این بخش حمید پورآذری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.