یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

نمایش «کوپال» در جشنواره‌ فیلم‌های مستقل سانفرانسیسکو

فیلم سینمایی کوپال

سینماپرس: فیلم سینمایی «کوپال» ساخته کاظم ملایی در بخش مسابقه‌ آثار بلند داستانی بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های مستقل «سانفرانسیسکو» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «کوپال» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه (سوم و چهارم فوریه ۲۰۱۸) در سالن سینما روکسی سانفرانسیسکو و در بخش مسابقه‌ی آثار سینمای داستانی این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

امسال جشنواره‌ فیلم‌ها مستقل سانفرانسیسکو بیستمین سالگرد خود را از تاریخ ۱ تا ۱۵ فوریه جشن گرفته و مجموعه‌ای از فیلمهای مستقل، آلترناتیو و رادیکال از سراسر دنیا را به نمایش می‌گذارد. این جشنواره‌ یک رویداد سینمایی سالانه است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرده است. از جمله فیلمسازان شاخصی که در دوره‌های اولیه‌ی این جشنواره آثارشان به نمایش درآمده و به دنیای سینما معرفی شده‌اند می توان به دیوید لینچ، گاس ون سنت، گاسپار نوئه و … اشاره کرد که همگی از مهمترین فیلمسازان مستقل امروز دنیا به شمار می‌آیند.

«کوپال» اولین فیلم بلند کاظم ملایی است که چندی پیش توانست پروانه‌ نمایش سینمایی خود را اخذ کند تا در اوایل سال جاری به نمایش عمومی درآید. این فیلم هفته‌ی آینده (۸ بهمن) در نوزدهمین جشنواره‌ی فیلمهای مستقل ژنو (سوئیس) به عنوان فیلم اختتامیه‌ی این رویداد به نمایش درمی‌آید. لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون از بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌آیند.

بعضی از عوامل اصلی این فیلم نیز عبارتند از مجری طرح: سیامک کاشف آذر / مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر تولید: میترا مهتریان / مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده / طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان / موسیقی متن: بابک میرزاخانی / تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی / دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی / طراح لباس: میترا آسیایی / جلوه‌های تصویری: امیر مهران / جانشین تولید: حسن شمس آبادی / منشی صحنه: صفورا برسان / عکاس: علی دلک آبادی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.