یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

پایان تولید مستند«مافه»

فیلم مستند «مافه»

سینماپرس: مراحل آماده سازی مستند «مافه» که سیدحمید میرحسینی کارگردانی و عباس تقی زاده تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند، به آخر رسیده و این مستند آماده نمایش شد.

به گزارش سینماپرس، این مستند روایتگر مراسم مافه است که هر ساله در شهر شهداد، در جنوب شرق ایران برگزار می شود. این آیین با زندگی مردمانی از جنس نخل، آفتاب و کویر در هم تنیده شده و بخش مهمی از فرهنگ ایشان است که سینه به سینه به نسل های بعد منتقل می شود.

پژوهش و پیش تولید این مستند از دو سال پیش آغاز شد و پس از طی مراحل تصویربرداری و فنی هم اکنون آماده نمایش شده است که به زودی در شهر شهداد رونمایی خواهد شد.

سیدحمید میرحسینی فارغ التحصیل سینما است که ساخت ۴۷ فیلم مستند، داستانی و انیمیشن را در کارنامه خود دارد. از مهترین فعالیت های وی می توان به تولید فیلم های: «آبی تر از آسمان»، «استوار چون کوه»، «باد مرا صدا بزن»، «روایت سکوت»، «قطره چون دریا» و حضور در ۶۰ جشنواره ملی و بین المللی همچون توکیو ژاپن، جونیوای اسپانیا و وینی پگ کانادا اشاره کرد.

عوامل این پروژه عبارتند از:  تدوین: سید حمید میرحسینی، دستیار کارگردان: منصور قاسمی، مدیر تولید و عکاس: سمیرا شیخ مظفری، تصویربردار: غلامرضا سعادت، صدابردار: رضا نوروز بیگی، مشاور رسانه ای: سارا کبریایی، طراح پوستر: سمیرا شیخ مظفری، موسیقی محلی: علی کریم شجاعی و محمد اسماعیلی، اصلاح رنگ و نور: رضا سیف الدینی، دستیار تصویر: اشراق تقی زاده، تدارکات: طیبه رجبی، و تهیه کننده : عباس تقی زاده و سید حمید میرحسینی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.