یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

تولید مسابقه خانوادگی منچ در شبکه ۵

مسابقه تلویزیونی «منچ»

سینماپرس: تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «منچ» از تولید این مسابقه توسط گروه تهران و شهروندی شبکه ۵ سیما و به کارگردانی داریوش کفایتی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، عباس مهین رنجبر طراح و تهیه کننده مسابقه «منچ» گفت: مسابقه تلویزیونی «منچ» بر گرفته از بازی سنتی منچ است اما در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی های محلی و ورزشی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ابتدا در ۳۳ قسمت تولید و پخش خواهد شد. در هر برنامه چهار تیم پنج نفره (آقایان) به رقابت در مسیر مسابقه منچ می پردازند. در هر تیم یک نفر سرگروه، یک نفر بعنوان یار عملیاتی و سه نفر برای حرکت در مسیر پله های منچ و موانع طراحی شده شرکت خواهند کرد.

رنجبر گفت: در هر برنامه سه نفری که به مسیر پایانی می رسند بعنوان قهرمان معرفی و جوایز نفیس خود را دریافت می کنند. در ۳۲ برنامه ۳۲ تیم قهرمان با ثبت بیشترین امتیاز در جدول مسابقات معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: سر گروه ها می توانند با مراجعه به سایت شبکه پنج سیما در این مسابقه ثبت نام کنند.

رنجبر تصریح کرد: هر تیم می تواند ۲۰ نفر بعنوان تماشاگر و هوادار جهت حضور در این برنامه معرفی کند. خانواده ها، شرکت ها، ارگان ها و ادارات نیز می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

طراحی دکور این مسابقه را فرهاد عزیزی فرد و اجرای آن را احمد و مجید رجبی برعهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.