یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

اضافه شدن «آنتیگون؛ حق سخن» به کارگاه های جشنواره

شکلکی شدن تبلیغات جشنواره تئاتر فجر

سینماپرس: تا پایان سی و ششمین دوره جشنواره تئاتر فجر چهار کارگاه برگزار می شود که از این میان کارگاه «آنتیگون؛ حق سخن» با اجرای جورجینا کاکوداکی اخیرا به آنها اضافه شده است.

به گزارش سینماپرس، کارگاه «آنتیگون؛ حق سخن» پس از پیگیری‌های بخش بین‌الملل جشنواره، به مدیریت آروند دشت‌آرای قطعی و به جدول برنامه‌های جانبی جشنواره اضافه شد.

این کارگاه توسط جورجینا کاکوداکی هنرمند یونانی، چهارم بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در دانشگاه تهران، سالن سمندریان برگزار می‌شود.

کارگاه «آنتیگون؛ حق سخن» ورکشاپ آموزشی است که به جستجو در ایده‌ها و کشمکش‌های آنتیگون سوفوکل می‌پردازد. هدف این کار تشویق هنرجویان تئاتر به پیدا کردن صدای شخصی و درونی خودشان است.

هزینه شرکت در این کارگاه تک‌جلسه‌ای ۳۰هزار تومان است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره ۰۹۱۲۷۱۶۶۳۲۲ تماس گرفته و با پرداخت هزینه به حساب انجمن هنرهای نمایشی ایران (بانک اقتصاد نوین) به شماره «۱-۹۹۵۵-۹۹۵-۸۵۰-۱۸۷» و ارسال تصویر فیش واریزی به ایمیل Info.int.affairs@Fitf.ir، در کارگاه «آنتیگون؛ حق سخن» شرکت نمایند. لازم به ذکر است این کارگاه ظرفیت محدودی دارد و به طبع اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.