دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ابقا شد

جواد طوسی در در نشست رسانه ای یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

سینماپرس: شورای مرکزی جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در اولین نشست خود با انتخاب مسئولیت های داخلی این تشکل صنفی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سینماپرس، شورای مرکزی جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در اولین نشست خود با انتخاب مسئولیت های داخلی این تشکل صنفی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این جلسه جواد طوسی به اتفاق آرا در سمت ریاست شورای مرکزی انجمن ابقا شد و جعفر گودرزی به عنوان نایب رییس و خزانه دار و زهرا مشتاق به عنوان منشی و مدیر روابط عمومی انجمن انتخاب شدند.

همچنین رضا درستکار مدیریت کمیته فرهنگی و الهام حسامی نیز مدیریت کمیته بین الملل را به عهده گرفتند.

در این نشست علاوه بر بررسی مسایل مربوط به ثبت رسمی انجمن، طرح پالایش اعضا، فعالیت مجدد کانون فیلم و چگونگی امکان برقراری مسایل رفاهی اعضا مورد گفتگو قرار گرفت.

در مجمع عمومی اخیر انجمن جعفر گودرزی، خسرو دهقان، جواد طوسی، اصغر نعیمی، رضا درستکار، زهرا مشتاق و الهام حسامی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و کامران ملکی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند. در این مجمع همچنین سپیده ابرآویز و انسیه نجفی اعضای علی البدل شورای مرکزی و ذبیح الله رحمانی نیز علی البدل بازرس انجمن شدند.

نظرات

  • علی ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۷
    1 0
    زهرا مشتاق!!!!!!!!!!! الهام حسامی!!!!!!!!! اینا هم منتقدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسرو دهقان رضا درستکار جواد طوسی و تا حدی اصغر نعیمی که فیلمش در جشنواره امسال هست، هستند اما جعفر گودرزی و کامران ملکی و اون دو تا خانم چطوری ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۷
    0 0
    علی آقا هیچی سر جاش نیست این بزرگوارها هم شدند منتقد! اون وقت اینا آخرین نقدهایشان را کی و کجا نوشتند؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.