دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم «مقاومت» شد

محمد خزاعی

سینماپرس: رییس سازمان بسیج مستضعفین، محمد خزاعی را به ‌عنوان دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» برگزید.

به گزارش سینماپرس، با پیشنهاد احسان محمدحسنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین محمد خزاعی را به ‌عنوان دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» برگزید. متن حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین به این شرح است:

«هنرمند فرهیخته جناب آقای محمد خزاعی؛

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی، شمارا به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» منصوب می‌نمایم.

امید است اینک که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارگرفته‌ایم با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای مؤثر و فراگیر باهدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

از خداوند منان توفیق روزافزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ و هنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهانم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور»

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در سال ۹۷، همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.