دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

تیزر نمایش «کابوس تلخ آدم» رونمایی شد + فیلم

«کابوس تلخ آدم»

سینماپرس: در آستانه اجرا از تیزر نمایش «کابوس تلخ آدم» رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، از تیزر نمایش «کابوس تلخ آدم» با موضوع شکل گیری جرم و بسترسازی جرایم در آستانه اجرای عمومی رونمایی شد.  

مهدی امینی خواه، امید زندگانی، وحید شیخ زاده، فاطمه محبوب لایزال، پونه عبیسی، پیمان زکی پور، امیر مسعود و... از جمله بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به سیدمرتضی قوام الدینی نویسنده، مینا غفاری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، امین محمدی دستیار دوم کارگردان، آلاله رستمی عکاس، مجتبی زهراب طراح صحنه، علی اصغر چراغی طراح لباس، ریحانه عسگری منشی صحنه، علی بداوی آهنگساز، شایان شیخ زاده طراح پوستر و گرافیک و سیدرضا منتظری مدیر ارتباطات و مشاور رسانه ای و تبلیغات اشاره کرد.

«کابوس تلخ آدم» معضلات اجتماعی و سرگشتگی انسان در مقابله با وسوسه شیطان در وقوع جرایم و نقش هرکدام در شکل گیری جرم و تاثیر گذاری دنیای مجازی در بسترسازی جرایم را دنبال می کند و بخشی از این نمایش روایتگر مقابله انسان های نیک و برخورد آن ها با اشرار و شیاطین زمینی است و همچنین به موضوع قتل های زنجیره ای کودکان که طی ماه های اخیر در صدر اخبار رسانه ها بود می پردازد.

لازم به ذکر است این نمایش از ۱۱ بهمن  تا ۴ اسفند سال جاری هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۵ دقیقه در تئاتر باران روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان از هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com نسبت به تهیه بلیت های تخفیف دار این اثر نمایشی اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.