دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

اختصاص «تولد ماه» به مسعود رایگان

مسعود رایگان در نشست خبری فیلم سینمایی«مزار شریف»

فارس: نشست آینده برنامه «تولد ماه» که پنج شنبه هفته جاری در موزه امام علی (علیه السلام) برگزار می شود به زادروز تولد مسعود رایگان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اختصاص دارد.

برنامه «تولد ماه» با اجرای امید محمدنژاد این ماه به زادروز مسعود رایگان بازیگر شناخته شده اختصاص دارد و به مناسبت جشن ۶۳ سالگی این هنرمند که همسر رویا تیموریان دیگر بازیگر سینما و تلویزیون است برگزار می شود.

نام رایگان با فیلم «خاموشی دریا» در سال ۱۳۸۰ بر سر زبان‌ها افتاد، اما «خیلی دور، خیلی نزدیک» او را به شهرت رساند، به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره ۲۳ فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. در جشنواره فیلم فجر ۳۱ نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «برلین منفی ۷» شد.

«مزار شریف»، «بوسیدن روی ماه»، «جرم»، «پرسه در مه»، «زادبوم» و «سنتوری» بعضی از آثار سینمایی است که رایگان در آنها بازی کرده و از جمله سریالهایی که در آنها نقش آفرینی کرده می توان به «مدار صفر درجه»، «شمس العماره»، «در مسیر زاینده رود» و «نفس» اشاره کرد.

تاکنون برای هنرمندانی چون ابراهیم حقیقی، قباد شیوا، جلیل رسولی، نصراله افجه ای، غلامحسین امیرخانی، فخرالدین فخرالدینی، پرویز پورحسینی، لوریس چکناواریان، علی نصیریان، داود فتحعلی بیگی، داریوش ارجمند، امین تارخ، هوشنگ مرادی کرمانی، غلامرضا نامی، ایرج راد، اکبر عالمی، حسین محجوبی، مهرانه مهین ترابی و گوهر خیراندیش در قالب این مراسم جشن تولد گرفته شده و هنرمندان به این بهانه دور هم جمع شده اند.

«تولد ماه» سی ام با حضور مسعود رایگان و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پنجشنبه ۵ بهمن ساعت ۱۷ در موزه هنرهای دینی امام علی (علیه السلام) واقع در خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می شود و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.