دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

عدم استقبال گیشه بین المللی از آخرین فیلم اسپیلبرگ+عکس

فیلم پُست

سینماپرس: با وجود گذشت ۱۰ روز از آغاز اکران بین المللی فیلم سینمایی "پست" (The Post) ساخته استیون اسپیلبرگ، این فیلم تنها ۳۹ میلیون دلار فروش جهانی را ثبت کرده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی مطرح و جنجالی "پست" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ برخلاف پیش بینی ها نتوانست گیشه موفقی را در سینمای جهان برای خود ثبت کند. این فیلم تاکنون تنها ۳۹ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

مریل استریپ و تام هنکس برای بازی در فیلم پست به کارگردانی اسپیلبرگ دو شانس اصلی کسب اسکار بازیگر در مراسم اسکار ۲۰۱۸ محسوب می شوند.

فیلم پست

این فیلم درباره یک کارمند روزنامه واشنگتن پست و سردبیر بخش سوانح رانندگی است که قصد دارند تا اسنادی را از پنتاگون افشا نمایند اما...

این فیلم درمورد سیاست‌های امریکا بوده و به افشای اسناد و اطلاعات پنتاگون می‌پردازد. البته نام "اسناد پنتاگون" نامی است که رسانه‌ها به این فیلم داده‌اند و به تازگی نام "برگه‌ها" برای این فیلم انتخاب شده است.

فیلم پست

این فیلم از ۲۲ دسامبر توسط استودیوی "فاکس قرن بیستم" به صورت محدود اکران شده و یک هفته بعد از جوایز گلدن گلوب، از ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ در سینماهای سراسر دنیا روی پرده رفته است.

تام هنکس در نقش بن بردلی سردبیر روزنامه "واشنگتن پست" ظاهر خواهد شد و مریل استریپ هم بازی در نقش "کاترین گراهام" مدیر مسئول مصمم و پیگیر این نشریه امریکایی مقابل دوربین می‌رود.

داستان این فیلم ماجرای انتشار اسناد محرمانه‌ای است که ارتباط مستقیم با نقش امریکا در جنگ ویتنام دارد. همین مقوله یکی از شانسهایی است که اسپیلبرگ برای دریافت اسکار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.