دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

«زخم» یک فیلم هابیل و قابیلی است

امیراحمد انصاری

سینماپرس: امیراحمد انصاری کارگردان سینما قصد دارد فیلم «زخم» را اردیبهشت ماه سال آینده در تهران جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماپرس، امیراحمد انصاری کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «خون مردگی» گفت: ما برای این فیلم فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده بودیم اما این اثر موفق به راهیابی به جشنواره نشد. به هر حال وقتی فرم جشنواره ای را پر می کنیم باید بپذیریم که ممکن است فیلم ما در سلیقه هیات انتخاب نباشد و این موضوع چیز عجیبی نیست.

وی با اشاره به آماده سازی این فیلم عنوان کرد: «خون مردگی» تقریبا آماده نمایش شده و ما با چند نفر برای پخش آن مذاکره کرده ایم که در صورت امکان فیلم در سه ماه دوم سال آینده در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در بیاید. البته یک فیلم دیگر هم به نام «هاری» دارم که قرار است از ۱۸ بهمن اکران عمومی شود.

انصاری با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: نگارش فیلمنامه «زخم» را هم به پایان رسانده و مشغول مذاکره با چند تهیه کننده و سرمایه گذار برای ساخت آن هستیم. «زخم» دارای قصه هابیل و قابیل مانندی است که با ساخته های قبلی من فرق می کند.

این کارگردان اظهار کرد: اگر شرایط خوب پیش برود آن را اردیبهشت سال آینده در تهران فیلمبرداری می کنیم. این فیلم برگشتی به سینمای من است و اگر ساخته شود فکر می کنم در اکران عمومی برای آن اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در پایان گفت: برای بچه هایی که فیلمشان به جشنواره ملی فیلم فجر راه پیدا کرده است آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم امسال جشنواره خوبی داشته باشم.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.