دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

نخستین تجربه کارگردانی آقای نویسنده در جشنواره فیلم فجر+عکس

رضا مقصودی

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "خجالت نکش" به کارگردانی "رضا مقصودی" برای حضور در بخش سودای سیمرغ پذیرفته شده و امسال شانس خود را برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره با سایر رقبا می آزماید.

 فیلم سینمایی "خجالت نکش" به کارگردانی "رضا مقصودی" برای حضور در بخش سودای سیمرغ پذیرفته شده و امسال شانس خود را برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره با سایر رقبا می آزماید.

رضا مقصودی که پیشتر به عنوان فیلمنامه نویس فعالیت پررنگی در سینما داشت امسال به عنوان کارگردان کار اولی وارد جشنواره فیلم فجر شده و می خواهد توانایی خود در عرصه کارگردانی را نیز بسنجد.

خجالت نکش

من سالوادور نیستم، اخلاقتو خوب کن، همیشه پای یک زن در میان است، مهر مادری، زخم زیتون، شیدا و لیلی با من است از جمله آثار مطرحی هستند که مقصودی نگارش فیلمنامه آنها را بر عهده داشته است.

رضا مقصودی سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری از دانشگاه آزاد اسلامی سال (۱۳۷۳) می باشد.

او کار سینما را از سال ۱۳۶۵ با نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم کوتاه "بالهای بیداری" و فیلمنامه نویسی در سینما را سال ۱۳۷۴ با "لیلی با من است" همکاری "کمال تبریزی" آغاز کرد.

خجالت نکش

"خجالت نکش" مضمونی طنز دارد و زندگی زن و شوهری را به تصویر می کشد که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند.

احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی و الناز حبیبی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم خجالت نکش به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.