سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

علی دارابی: ۲۵۰ شبکه فارسی زبان، نظام را نشانه گرفته‌اند

علی دارابی

سینماپرس: معاون استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: اخبار کذبی که دشمنان از بیش از ۲۵۰ شبکه صوتی تصویری و فضای مجازی وارد کشور می‌کنند نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌ است.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی در مراسم افتتاح فرستنده‌های دیجیتال و رونمایی از ۱۲۱ اثر تولید شده در صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ شبکه رادیو تلویزیونی با بیش از ۴۰ زبان مختلف اظهار کرد: هدف از ترویج فرهنگ ناب اسلامی و اشاعه ارزش‌های این انقلاب، نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدهای رسانه‌ای و اخبار کذب است.

دارابی اضافه کرد: اخبار کذبی که دشمنان از طریق بیش از ۲۵۰ شبکه صوتی تصویری و همچنین فضای مجازی وارد کشور می‌کنند، نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌ است.

وی تصریح کرد: در حالی‌که دشمن سعی دارد با اسلام‌هراسی و از طریق گروه‌های تروریستی مثل داعش و طالبان جهان را نسبت به دین و شریعت ما و به همین شکل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بدبین کند ما باید الگوی جهان باشیم و در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن عملکرد هوشمندانه‌ای داشته باشیم.

معاون استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسیدن به این مهم نیاز به وفاق و همدلی بین اقوام، اقشار مختلف و گروه‌های سیاسی دارد که الحمدالله در این استان با وجود تنوع قومیتی زیاد این وحدت به خوبی احساس می‌شود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.