سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

زمان پخش اولین قسمت «دو قدم تا سیمرغ»

برنامه «دو قدم تا سیمرغ»

سینماپرس: قسمت اول برنامه «دو قدم تا سیمرغ» که روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه پخش می شود، به معرفی فیلم های «کامیون»، «جاده قدیم»، «فیلشاه» و «جشن دلتنگی» از جمله فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می پردازد.

به گزارش سینماپرس، سامانه اینترنتی فیلم‌نت در ویژه برنامه «دو قدم تا سیمرغ» که به منظور معرفی آثار راه‌یافته به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود فردا چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه میزبان عوامل فیلم‌های «کامیون» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی، «جاده قدیم» ساخته منیژه حکمت، «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی است.

در این برنامه که با حضور پنج نفر از عوامل هر فیلم از جمله کارگردان، تهیه‌کننده، ‌بازیگران یا هر یک از عوامل فنی مثل صدابردار، آهنگساز و… برگزار می‌شود، برای هر یک از آثار راه یافته به جشنواره امکان نمایش عکس، تیزر، آنونس و بخش‌هایی از فیلم همراه با گپ و گفت با مجری برنامه فراهم خواهد شد و عوامل هر فیلم می‌توانند در مدت ۴۵ دقیقه درباره‌ فیلم خود توضیحاتی ارائه داده و آن را معرفی کنند.

بر اساس جدول زمان‌بندی شده این برنامه، روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۴:۴۵ به فیلم «کامیون»، ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۱۵ به فیلم «جاده قدیم»، ۱۷ تا ۱۷:۴۵ به فیلم «فیلشاه» و ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۱۵ به فیلم «جشن دلتنگی» اختصاص داده شده است.

منصور ضابطیان به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت و با عوامل فیلم‌ها به گپ و گفت می‌نشیند.

همچنین ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر و مهدی یزدانی مدیر موسسه رسانه‌های تصویری از این برنامه بازدید خواهند کرد.

سامانه اینترنتی فیلم‌نت با همراهی ستاد سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برنامه «دو قدم تا سیمرغ» را ۴ تا ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.