سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

محسن کیایی با دو فیلم در راه جشنواره+عکس

محسن کیایی

سینماپرس: "محسن کیایی" طی سالهای گذشته در آثار متعددی بازی کرده و همواره چهره ای نسبتاً کمدی در آثار از خود ارائه کرده است. البته کمدی کیایی خاص خود است و الگوبرداری خاصی از سایر تیپ ها انجام نداده است.

به گزارش سینماپرس، "محسن کیایی" طی سالهای گذشته در آثار متعددی بازی کرده و همواره چهره ای نسبتاً کمدی در آثار از خود ارائه کرده است. البته کمدی کیایی خاص خود است و الگوبرداری خاصی از سایر تیپ ها انجام نداده است.

کیایی با وجود حضور مستمر خود در سالهای فعالیتش در سینما، در اکثر موافق به عنوان بازیگر مکمل بازی کرده و هنوز نتوانسته نقش اصلی مهمی را ایفا کند.

محسن کیایی

وی امسال با دو فیلم "چهارراه استانبول" به کارگردانی "مصطفی کیایی" و "جشن دلتنگی" ساخته "پوریا آذربایجانی" به جشنواره فیلم فجر آمده تا بتواند نخستین سیمرغ بلورین خود در جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

جشن دلتنگی چهارمین ساخته پوریا آذربایجانی است که امسال برای دریافت سیمرغ بلورین در بخش های مختلف جشنواره رقابت سنگینی را با سایر رقبا در پیش دارد.  

فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است. اتفاقاتی که در فضایی عاشقانه مخاطب را به چالش می کشد.

محسن کیایی

کیایی امسال با فیلم برادرش مصطفی کیایی با نام چهارراه استانبول نیز راهی جشنواره فیلم فجر شده است. این فیلم با نگاهی متفاوت به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو می پردازد.

سوژه های جنجالی فیلم های کیایی باعث شده تا وی طرفداران فراوانی را در سینمای ایران از آن خود کند. فیلم هایی همچون "خط ویژه"، "عصر یخبندان" و "بارکد" از جمله همین آثار هستند.

کیایی تاکنون موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نشده و تنها برای بازی در فیلم "عصر یخبندان" نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.