چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

«خان»های مشهور بالیوود دیدار با نتانیاهو را نپذیرفتند

امیر خان - سلمان خان - شاهرخ خان

سینماپرس: سه بازیگر سرشناس بالیوود جنبش بایکوت، مجازات و تحریم (BDS) را به راه انداختند و از دیدار با نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل خودداری کردند.

به گزارش سینماپرس به نقل از استپ‌فید، نتانیاهو که سفری به هند کرده در جشنی که برای وی و همسرش گرفته شده بود، شرکت کرد. در این برنامه شماری از بازیگران بالیوودی حاضر شدند اما شاهرخ خان، سلمان خان و عامر خان سه خان مسلمان و مشهور بالیوود از دیدار با وی خودداری کردند. این حرکت برای اعتراض به فشار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اسراییل صورت گرفته است.  

این سفر به دنبال آن صورت گرفته که رژیم صهیونیستی سعی دارد تصویر تخریب شده خود را در سطح جهان بهبود بخشد اما پاسخ سه خان بزرگ بالیوود جواب قاطعی به وی داده است.  آنها رژیم صهیونیستی را در استفاده از بالیوود برای نمایش چهره انسانی از خود و پروپاگاندای فرهنگی به شکست کشاندند.

در حمایت از سه خان بالیوود گفته شده است: در حالی که هالیوود سال‌های سعی کرد تا اسراییل را به عنوان کشوری آزاد ترسیم و ارایه کند اما اکنون بازیگران و رهبران بزرگ صنعت سینمای هند در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و اجازه سوءاستفاده از خود را به نتانیاهو نداده‌اند.

این حرکت در سراسر جهان بازتاب وسیعی یافته و روزنامه‌های ترکیه از آن به عنوان همبستگی با مردم فلسطین یاد کرده‌اند. این بایکوت در شبکه‌های اجتماعی نیز با تحسین زیادی روبه رو شده است.  

مسلمانان کلکته نیز در اعتراض به سفر نتانیاهو به هند تظاهراتی برپا کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.