چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

«آن هت اوی» با تاخیر دوساله روی پرده سینماها می‌رود

آن هت اوی

سینماپرس: فیلم اکشن «باربی» از کمپانی سونی سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. زمانی که «امی شامر» به خاطر تلاقی برنامه‌هایش نتوانست در این فیلم ایفای نقش کند، «آن هت‌اوی» این نقش را پذیرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از یونایتدپرس،  فیلم اکشن «باربی» با بازی «آن هَت‌اِوِی» از کمپانی سونی با تاخیر دوساله و در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

تاریخ اولیه اکران این فیلم در هشتم آگوست همین سال ۲۰۱۸ بود که با تاخیر به ۲۰۲۰ تغییر یافت.

این فیلم توسط «آلِتی جونز» کارگردانی شده است. «امی پاسکال» «والتر اف پارکس» و «لوری مک‌دانلد» تهیه‌کنندگان باربی هستند. ریچارد دیکسون هم مدیر تولید این فیلم است.

کمپانی سونی همچنین تاریخ جدید اکران دیگر تولیدات خود را اعلام کرد. فیلم «خود نما» در پانزدهم ژوئن اکران می‌شود و فیلم ترسناک «آدم لاغر بلندقد» نیز با تاخیر در بیست و چهارم آگوست اکران خواهد شد. «دختری گرفتار در تور عنکبوت نیز با تاخیر در نهم نوامبر اکران می‌شود. فیلم هولمز و واتسون با بازی ویل فِرِل و جان سی رِیلی هم با تاخیر در ۲۱ دسامبر بر روی پرده سینما ظاهر خواهد شد.

آخرین فیلمی که کمپانی سونی منتشر خواهد کرد انیمیشنی است اثر «فیل لورد» و «کریس میلر» که اطلاعی در مورد نام فیلم منتشر نشده است. این فیلم انیمیشن در هفتم فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.