جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

مهران احمدی در گفتگو با سینماپرس:

«مصادره» یک کمدی شریف و برای تمامی خانواده های ایرانی ساخته شده است/ با درایت تهیه کننده برای ساخت این فیلم به مشکل نخوردیم

مهران احمدی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره نوشتار سینمایی

سینماپرس: مهران احمدی کارگردان فیلم سینمایی «مصادره» که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: «مصادره» یک کمدی شریف و برای تمامی خانواده های ایرانی ساخته شده است به نحوی که یک پدر و مادر با خیال راحت بتوانند فرزندشان را برای تماشای این فیلم به سالن های سینما ببرند و ساعتی از تماشای یک اثر کمدی غرق در لذت شوند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «مصادره» فیلم داستان گویی است که مخاطبان از آن راضی خواهند بود و همه تلاشم را به کار بردم تا فیلم حرف اجتماعی و انسانی خودش را بدون هرگونه شعارزدگی بیان کند.

احمدی در پاسخ به این سوأل که با توجه به ساخت اولین فیلمش آیا قصد دارد از این پس بیشتر به عنوان یک کارگردان در سینما فعالیت داشته باشد یا بازیگری را ادامه دهد اظهار داشت: من قطعاً به دلیل اینکه در حوزه کارگردانی دغدغه مالی ندارم می خواهم گزیده کار کنم.

این سینماگر تأکید کرد: برای ساخت «مصادره» ما ساعت ها در رابطه با کانسپت فیلم با بازیگران همفکری کردیم و حرف زدیم و به نحوی که که ۲ ماه پیش تولید این فیلم برای ما به بطالت نبود و هر روز و هر روز به شخصیت ها نزدیک و نزدیک تر شدیم و هیچ گونه بداهه پردازی در کارمان وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوأل که آیا به عنوان یک فیلمساز اول برای ساخت فیلمش مانند دیگر فیلمسازان اول به مشکل برخورده یا خیر گفت: فیلم اولی ها همیشه از ابتدا تا انتهای ساخت فیلم شان مشکل دارند اما خوشبختانه با درایت تهیه کننده برای ساخت این فیلم به مشکل نخوردیم و من سختی کمی برای ساخت این فیلم کشیدم و این اتفاق شاید به سن و سال بنده نیز مربوط شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.