یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

«ثور-راگناروک» رکورد فروش زن شگفت انگیز را شکست

فیلم ثور-راگناروک

سینماپرس: فیلم سینمایی "ثور-راگناروک"(Thor: Ragnarok) از روز ۱۲ آبان ماه اکران خود را آغاز و به فروش بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده است. این فیلم توانست "زن شگفت انگیز" را پشت سر گذاشته و در رتبه هشتمین فیلم پرفروش سینما در سال ۲۰۱۷/۲۰۱۸ قرار گیرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "ثور-راگناروک" جدیدترین فیلم از کمپانی مارول استودیو با فروشی معادل ۸۵۱ میلیون دلار توانست "زن شگفت انگیز" را پشت سر گذاشته و در رتبه هشتمین فیلم پرفروش سینما در سال ۲۰۱۷/۲۰۱۸ قرار گیرد.

فیلم سینمایی "ثور" به کارگردانی "تایکا وایتیتی" طوفان هالیوود نام گرفت اما به علت اکران آثاری همچون لیگ عدالت و جنگ ستارگان کمی زود جایگاه خود در باکس آفیس را از دست داد.

"ثور-راگناروک" فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی "تایکا وایتیتی" و نویسندگی "استفانی فولسوم" است که بر اساس شخصیت خیالی ثور از شرکت مارول کامیکس در دست ساخت است.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های ثور (۲۰۱۱) و ثور: دنیای تاریک (۲۰۱۳) محسوب می‌شود و همچنین هفدهمین فیلم در فهرست فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

در این فیلم بازیگرانی همچون "کریس همسورث"، "تام هیدلستون"، "مارک روفالو"، "ری استیونسون"، "ادریس البا"، "آنتونی هاپکینز"، "کیت بلانشت"، "تسا تامپسون"، "جف گلدبلوم"، "کارل اوربان" و "مارک روفالو" ایفای نقش می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.