دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

«من یک ایرانی‌ام» از ۱۸ بهمن اکران می‌شود/ در پی اعتراضات احمد نجفی، بدترین زمان ممکن برای اکران به فیلمش اختصاص یافت!

فیلم من یک ایرانی ام

سینماپرس: هاشمی عضو شورای صنفی نمایش گفت: با نظر آقای حیدریان جلسه‌ای با احمد نجفی برگزار شد و مقرر شد از ۱۸ بهمن ماه فیلم اکران شود.

به گزارش سینماپرس، سید ضیاء هاشمی یکی از اعضای شورای صنفی نمایش درباره اعتراض احمد نجفی (تهیه کننده) نسبت به چگونگی نمایش فیلم «من یک ایرانی‌ام» گفت: با نظر آقای حیدریان رئیس سازمان سینمایی موظف به برگزاری جلسه ای با حضور احمد نجفی تهیه کننده  شدیم.

وی ادامه داد: به نکات مثبتی در جلسه دست یافتیم و با نظر مساعد تهیه کننده فیلم از ۱۸ بهمن ماه اکران می‌شود و هیچ شرطی برای نمایش فیلم قرار داده نشد.  

هاشمی درپاسخ به این سوال که چرا این اعتراض رسانه ای شد و امکان حل و فصل آن در شورای صنفی نمایش نبود گفت: می‌شد با مساعدت اعضای شورای صنفی نمایش  این اعتراضات به وجود نیاید.  

هاشمی در خاتمه تاکید کرد: با نظر به تولید فیلم در بخش خصوصی و این مهم که یک فیلم با مضمون ملی است امیدواریم به خوبی اکران شود و بتواند مخاطب را با خود همرا ه کند.  

بنابراین گزارش، احمد نجفی امروز (۹ بهمن ماه) با حضور در سازمان سینمایی نسبت به عملکرد شورای صنفی نمایش دادخواهی کرده و خواستار پیگیری نسبت به عملکرد این شورا شد.

در پی این دیدار، حیدریان با رییس شورای صنفی مذاکره و بر اهمیت فعالیت شورای صنفی تاکید کرد.

در پی این اتفاق مطرح شد که جلوگیری از اجحاف در حقوق هر یک از طرفین (صاحبان فیلم و صاحبان سینماها) یک ضرورت است و در مورد اخیر مقرر شد یکی از اعضای مطلع صنف به عنوان مرضی الطرفین مطالبات احمد نجفی را دنبال و نتیجه را اعلام کند.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.