دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

اتمام فیلمبرداری «ایرانگرد۳»

مجموعه مستند «ایرانگرد ۳»

سینماپرس: با گذشت سه سال از آغاز تصویربرداری مجموعه «ایرانگرد ۳» به تهیه‌کنندگی «جواد قارایی»، ضبط این مستند به آخر رسید. قارایی درباره مشکلات ساخت این مستند گفت: «واقعا کار دشواری بود هرچند بخشی از سلامتی جسمانی خود را در این راه از دست دادم اما با تمام وجود اعتقاد دارم ایران و ایرانی شایسته برترین ها هستند. امیدوارم مسئولان گرامی پس از این تولید و پخش این مستند و همچنین بازخوردی که انشاالله خوب خواهد بود، کمک و حمایت بیشتری کنند.»

به گزارش سینماپرس، تهیه کننده ایرانگرد با اعلام این خبر تصریح کرد: سری سوم این مستند از بیابان لوت آغاز شد و در استانهای گیلان، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و خراسان جنوبی ادامه یافت ودر نهایت برای تکمیل تصاویر هوایی، در لوت به پایان رسید.

جواد قارایی اظهار داشت: از پیش تولید تا تولید، حدود ۸۰ هزار کیلومتر برای ساخت این مجموعه سفر کردیم و حاصل کار درحال تدوین است. این پروژه پس از مستندهایی که در خط مقدم جنگ تولید می شود، بی شک دشوارترن تولید مستند تاریخ سازمان رسانه ملی است، چرا که درسخت ترین شرایط تلاش کردیم تا بهترین کیفیت ممکن در حد توان به دست بیاید و فکر می کنم از همه لحاظ کیفیت ایرانگرد ۳، چند پله از ایرانگرد۲ پیشی گرفته است.

او اظهار داشت: واقعا کار دشواری بود هرچند بخشی از سلامتی جسمانی خود را در این راه از دست دادم اما با تمام وجود اعتقاد دارم ایران و ایرانی شایسته برترین ها هستند. امیدوارم مسئولان گرامی پس از این تولید و پخش این مستند و همچنین بازخوردی که انشاالله خوب خواهد بود، کمک و حمایت بیشتری کنند تا تولیدات بهتری را به دیدگان محترم مخاطبان عزیز کشورمان هدیه کنم.

قارایی افزود: تا اکنون ۱۱ قسمت از این مستند تدوین شده و باقی قسمت ها نیز در مرحله تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ است و انشاالله به احتمال خیلی زیاد ایرانگرد در ۱۸ قسمت بسته خواهد شد.

این تهیه کننده گفت: امیدوارم که این مجموعه برای بهتر دیده شدن در نوروز ۱۳۹۷ در ساعت خوب و مناسبی روی آنتن شبکه یک برود.

او در پایان یادآور شد: برای تولید این مجموعه عزیزان زیادی درسختی و دشواری های فراوان تلاش کردند و همین جا از تمام عوامل مجموعه مستند ایرانگرد ۳ تشکر می کنم. ایرانگرد با سفر به شهر ها و استان های مختلف ایران، طبیعت، تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی را به تصویر کشیده است. عوامل تولید این مستند عبارتند از: مدیرتصویربرداری علی فاضلی، مدیرتدوین حامد جم، مدیرتصاویر هوایی عارف زیودار، تصاویر تایم لپس هادی محسن تبار، تصویربرداران رحیم دانایی، علی فاضلی، کیوان یوسفی، بهمن ابراهیمی، مسعود رضایی و حسن فدوی، صدابردار کوروش معلمی، سرپرست گروه پژوهش و تحقیق عباس موزون و پروانه عظیمی، دستیار کارگردان هادی کیانی و مژده مجیدی، صداگذاری بهنام شهرکی.

مستند ایرانگرد ۳ به تهیه کنندگی جواد قارایی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.