سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

«میشائیل هانکه» سریال تلویزیونی می سازد

میشایل هانه که

سینماپرس: «میشائیل هانکه» کارگردان سرشناس اتریشی و برنده اسکار و نخل طلا از ساخت سریالی تلویزیونی تحت عنوان «کتاب کلوین» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «میشائیل هانکه» نویسنده و کارگردان برنده اسکار و نخل طلای اتریشی قصد دارد سراغ ساخت یک سریال تلویزیونی برود. این سریال که به زبان انگلیسی ساخته می شود «کتاب کلوین» نام دارد و داستان آن در یک دیستوپیا رخ می دهد. جایی که در آینده ای نه چندان دور تعدادی از جوانان برای سفر سوار هواپیما می شوند اما مجبور به فرود اضطراری در خارج از کشورشان می‌شوند، جایی که برای اولین بار در زندگیشان با چهره واقعی کشورشان مواجه می شوند.

این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود. هانکه در مورد آن می گوید: «بعد از ۱۰ فیلم تلویزیونی و ۱۲ فیلم سینمایی من می خواستم برای یک بار هم که شده داستان طولانی‌تری بگویم. »

کارگردان «معلم پیانو» یکی از معدود کارگردانانی است که توانسته دوبار با فیلم های پشت سر هم خودش، «روبان سفید» و «عشق» نخل طلا را ببرد. دومی تا نامزدی در اسکار هم پیش رفت و توانست تندیس طلایی بخش خارجی زبان را به خودش اختصاص دهد. با این حال ساخته جدید او «پایان خوش» به افتخار خاصی دست پیدا نکرد.

نیکو هافمن و بنجامین بندیکت تهیه کنندگان این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.