سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

غیبت تنها دارنده سیمرغ نقش اول زن برای نقش کمدی از جشنواره

ویشکا آسایش در پشت صحنه سریال «پرده نشین»

خبرگزاری میزان: "ویشکا آسایش" بازیگر سینما و تئاتر که سابقه کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد از غایبان این دوره از بزرگترین رویداد سینمایی کشور است.

"ویشکا آسایش" بازیگر سینما و تئاتر که سابقه کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد از غایبان این دوره از بزرگترین رویداد سینمایی کشور است.

آسایش از جمله بازیگرانی است که فعالیت هنری اش به عنوان بازیگر را با قدمی بزرگ برداشت. وی برای اولین بار در سریال "امام علی (ع) " در نقش "قطام" به ایفای نقش پرداخت و از همان ابتدا در ذهن ها ماندگار شد.

ویشکا آسایش

وی جزو معدود بازیگر زن در ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر است که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در نقشی کمدی گرفته است. وی این جایزه را برای ایفای نقش در فیلم "ورود آقایان ممنوع" دریافت کرد.

آسایش بازی در سینما را با نقشی متفاوت آغاز کرد. اولین تجربه سینمای آسایش به سال ۱۳۷۶ و بازی در فیلم "ساحره" باز می گردد. وی بعد از آن فیلم توانست راه موفقیت را به سرعت طی کند و با بازی در فیلم های بلوغ، عشق به علاوه دو و مسافر ری راه خود به عرصه بازیگری را هموار نمود.

آسایش در مجموع تاکنون در ۲۴ اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته که از جمله مطرح ترین آنها می توان به خوابم میاد، خوب بد جلف، دراکولا، سیزده، برف روی کاج ها، پرتقال خونی و ورود آقایان ممنوع اشاره کرد.

آسایش امسال با وجود بازی در فیلم خودسر به کارگردانی کمال تبریزی از غایبان این دوره از جشنواره است. وی این روزها مشغول بازی در سریال "گلشیفته" به کارگردانی بهروز شعیبی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.