چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

ویژه برنامه «۱۰ ستاره» میزبان کارآفرینان برتر کشور

ویژه برنامه «۱۰ ستاره»

سینماپرس: ویژه برنامه «۱۰ ستاره» از پنجشنبه ۱۲ بهمن با اجرای مرتضی حیدری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «۱۰ ستاره» با رویکرد علمی و معرفی جوانانی که در این عرصه توانسته اند با خلاقیت و نوآوری، علاوه بر ایجاد اشتغال، کسب و کار پردرآمدی را برای خود و اقتصاد ایران راه اندازی کنند ۱۲ بهمن ماه روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه سراغ جوانان موفقی رفته است که توانسته اند با توسل به علم و با دستانی تقریبا خالی، علاوه بر خلق ثروت هنگفت، ایده و نوآوری خود را در ایران به مرحله تجاری سازی برسانند. در هر برنامه یکی از این جوانان مبتکر به همراهی یکی از همکاران و یا همسران خود به استودیو می آید و درخصوص موفقیت به دست آمده و روند طی شده با بینندگان گفتگو می کند.

این ۱۰ جوان از شهرهای مختلف ایران انتخاب شدند و همگی آنها جزو برگزیدگان جشنواره های خوارزمی و شیخ بهایی و دارای چندین اختراع ثبتی هستند. مهمانان اولین برنامه محمد ابراهیم سمیع مدیرعامل شرکت امن پروژه نوآوران فارس و محمد حسین شیخی رییس هیات مدیره شرکت امن پروژه نوآوران فارس هستند که با حضور در استودیو «۱۰ ستاره» از موفقیت در کسب و کارشان برای بینندگان می گویند.

فاطمه عیدی مدیرعامل شرکت نانو ماسک و یوسف قلعه قاضی همسر عیدی نیز مهمانان برنامه روز جمعه ۱۳ بهمن هستند. تیتراژ ابتدایی «۱۰ ستاره» هم توسط امید حجت و با شعری از سامیه سلیمی خوانده شده است.

«۱۰ ستاره» برنامه ای به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن هر روز ساعت ۱۷ و با اجرای مرتضی حیدری به مدت ۴۵ دقیقه به طور  زنده روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.