یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

نعمت الله: «شعله ور» فیلمی انسانی است/ من کلیت فیلمم را به سیستانی ها تقدیم کردم نه مضمون آن را!

حمید نعمت الله

سینماپرس: حمید نعمت الله کارگردان نام آشنای سینما که با «شعله ور» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: «شعله ور» فیلمی انسانی است و می تواند موضوع آن را فراگیر دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «بوتیک» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این فیلم مضامین درون انسانی متعددی دارد و از این رو می تواند مخاطبانی از همه طیف ها داشته باشد و من فکر می کنم که «شعله ور» برای عموم افراد فیلمی قابل درک است.

وی در پاسخ به این سوأل که شما چطور فیلمی با مضامین سیاه و تلخ از جمله اعتیاد، حسد و... را به مردم سیستان تقدیم کرده اید و آیا می دانید که مردم در سیستان علیه فیلم شما موضع گرفته اند اظهار داشت: بنده اگر «شعله ور» را به مردم استان سیستان تقدیم کرده ام تنها به دلیل آن بوده که این فیلم در آنجا ساخته شده؛ در واقع من کلیت فیلمم را به سیستانی ها تقدیم کردم نه مضمون آن را!

نعمت الله ادامه داد: لزوماً برای تقدیم هر اثری به هر شخص و فرد و گروهی یک فیلم نباید به آن ها مرتبط باشد بلکه می تواند در ظاهر بی ربط به آن ها باشد من دوست داشتم فیلمم را به مردم آن خطه از کشورمان تقدیم کنم و این هدیه را دادم. این کار من تشکر از همراهی و محبت مردم مهمان نواز و خونگرم سیستان است و قطعاً اگر حتی فیلم من در سیستان ضبط نشده بود باز هم می توانستم فیلمم را به مردم آن دیار تقدیم کنم.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو از انتقادات و موضع گیری های مردم سیستان و بلوچستان علیه فیلمش ابراز بی اطلاعی کرد.

گفتنی است؛ عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» عبارتند از: تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: حمید نعمت‌الله، نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا / دستیار اول کارگردان: سعید بیات / مدیر برنامه‌ریزی: داوود باقری / صدابردار: علی عدالت دوست/ طراح گریم: مهرداد میرکیانی / طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی/ مدیر تولید: فرشید رئوفی/ تدوین‌: مهدی سعدی/ عکاس: امیرحسین شجاعی/ دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی/ مشاور رسانه‌ای: راضیه جباری / مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.