شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

نمایش «کوپال» در جشنواره‌های آمریکایی

فیلم سینمایی کوپال

سینماپرس: فیلم سینمایی «کوپال» در ادامه حضور بین‌المللی خود در ۲ جشنواره آمریکایی اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «کوپال» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کاظم ملایی، در ادامه حضور بین‌المللی خود ماه آینده در بخش مسابقه‌ی دو جشنواره آمریکایی دیگر به نام‌های «سیزدهمین جشنواره‌ی فیلم هانتینگتون بیچ» و «هشتمین جشنواره‌ی فیلم کوئینز ورلد» به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «کوپال» در ادامه حضور بین‌المللی خود، برای دوازدهمین بار در آمریکا به نمایش درمی‌آید. کوپال در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) در بخش مسابقه‌ی آثار سینمای داستانی «سیزدهمین جشنواره‌ی فیلم هانتینگتون بیچ» و در روز ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در بخش مسابقه‌ی بین‌الملل «هشتمین جشنواره‌ی فیلم کوئینز ورلد» به روی پرده می‌رود.

«کوپال» اولین اثر سینمایی کاظم ملایی است که قصه‌ی آن در مورد یک تاکسیدرمیست با نام دکتر احمد کوپال است که دقیقا قبل از تحویل سال نو با چالشی غریب در زندگی‌ شخصی‌اش مواجه می‌شود. لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون از بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌آیند. شایان ذکر است که این فیلم به عنوان تنها نماینده‌ی سینمای ایران، امروز و فردا ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در بخش مسابقه‌ی «بیستمین جشنواره‌ی فیلم‌های مستقل سانفرانسیسکو» برای کسب جایزه‌ی بهترین فیلم داستانی نیز به نمایش درمی‌آید.

سیزدهمین جشنواره‌ی هانتینگتون بیچ از ۲۲ تا ۲۵ فوریه (مصادف با ۳ تا ۶ اسفند) در ایالت کالیفرنیا و هشتمین جشنواره‌ی کوئینز ورلد از ۱۵ تا ۲۵ مارس (۲۴ اسفند ۹۶ تا ۵ فروردین ۹۷) در نیویورک آمریکا برگزار می‌شود.

بعضی از عوامل اصلی این فیلم نیز عبارتند از مجری طرح: سیامک کاشف آذر / مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر تولید: میترا مهتریان / مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده / طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان / موسیقی متن: بابک میرزاخانی / تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی / دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی / طراح لباس: میترا آسیایی / جلوه‌های تصویری: امیر مهران / جانشین تولید: حسن شمس آبادی / منشی صحنه: صفورا برسان / عکاس: علی دلک آبادی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.