یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

معادی در گفتگو با سینماپرس مدعی شد؛

اگر در «بمب» لوله گاز دیدید من فیلمم را قلع و قمع می کنم!/ وقتی کارگردان فیلم خود را ندیده است!

پیمان معادی در نشست خبری فیلم سینمایی «بمب یک عاشقانه»

سینماپرس: پیمان معادی بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «بمب» که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و در فیلمش گاف های عجیبی در طراحی صحنه و لباس دیده می شود در پاسخ به سوأل خبرنگار سینماپرس مبنی بر وجود علمک های گاز در شهر تهران گفت: اگر در «بمب» لوله گاز دیدید من فیلمم را قلع و قمع می کنم!

به گزارش خبرنگار سینماپرس این ادعای معادی در حالی است که در صحنه های متعددی از فیلم سینمایی «بمب» علمک های گاز دیده می شوند و حتی در صحنه ای با بازی خود پیمان معادی موتورش به علمک گاز زنجیر می شود!

معادی که پس از برگزاری نشست خبری فیلمش در پردیس سینمایی ملت با سیل سوألات انتقادی اهالی رسانه روبرو شده بود مرتباً با بیان جملاتی مانند اینکه «چه فرقی می کند؟»، «شما بروید تحقیق کنید» و یا «سوألات تان بدوی است» خود را تبرئه می کرد و از پاسخ دادن صریح به سوألات خبرنگاران طفره می رفت.

این کارگردان همچنین در پاسخ به سوأل دیگر خبرنگار سینماپرس مبنی بر دلیل انتخاب لیلا حاتمی به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم اظهار داشت: ایشان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند و بنده هم به همین دلیل از خانم حاتمی دعوت کردم تا در «بمب» حضور داشته باشند.

گفتنی است در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: در میانهٔ سال‌های جنگ و در اوج بمباران‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی امیدبخش زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.

پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری و باران معادی بازیگران این پروژه هستند.

نظرات

  • Roya ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۵
    0 0
    خب علمک گاز که از سال 60_61 بود!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.