یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

پخش سری دوم «خاطره محله ما»

برنامه خاطره محله ما

سینماپرس: سری جدید مجموعه «خاطره محله ما» همزمان با ایام دهه فجر از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، سری دوم مجموعه مستند داستانی «خاطره محله ما» همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از شبکه افق پخش می شود. سری نخست این مجموعه ویژه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال گذشته روی آنتن این شبکه رفت.

در توضیح سری جدید مستند «خاطره محله ما» آمده است: «این مستند درباره قهرمان های بی ادعایی است که طی دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی، مرد و مردانه در محلات مختلف تهران و دیگر شهرها به پا خاستند و به پیروی از امام خمینی(ره) برای سرنگونی رژیم شاه وارد گود شدند. در هر قسمت یکی از افرادی که آن دوران را درک کرده، از خاطرات خود می گوید، خاطراتی آمیخته با ترس و اضطراب اما امید به آینده ای روشن. شهرزاد، حکم، دو نمیه، سایه، حبیب و رویا از جمله عناوین این مجموعه هستند.

علاوه بر گفتگو و نریشن های داستانی، شاهد پخش تصاویر مستند از دوران پیش از انقلاب در این مجموعه خواهیم بود، بخش های نمایشی هم با استفاده از خاطرات اشخاص مدنظر در هر قسمت، بازسازی شده اند. »

«خاطرات محله ما» با تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعباس مجذوبی از شنبه ۱۴ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه افق می رود. تکرار این مجموعه هم ساعت ۱۱ صبح روز بعد پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.