یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

انتشار تصاویری از فصل اول «پاهای بیقرار»

سریال «پاهای بیقرار»

سینماپرس: با طی شدن نیمی از فیلمبرداری فصل اول مجموعه تلویزیونی «پاهای بی قرار» ساخته منوچهر هادی تصاویری از آن منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری فصل اول سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی به نیمه‌های راه نزدیک شده و این روزها در شهرک غرب و خانه افسانه با بازی پانته‌آ بهرام ادامه دارد.

در بخش زمان حال تا به حال مهرانه مهین ترابی، مسعود رایگان، شاهرخ استخری، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری در نقش ارغوان مقابل دوربین رفته‌اند.  

گروه تولید بعد از این لوکیشن، وارد خانه مالک با بازی مسعود رایگان و همسرش مهرانه مهین ترابی خواهند شد. همچنین بازی مسعود فروتن که در نقش مردی متمول ظاهر شده بود، به پایان رسیده است.  

فصل اول (زمان حال) سریال «پاهای بیقرار» اول بهمن ماه در یک شرکت کلید خورد.

 پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ‌ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) این سریال بازی کردند.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.