یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

فردا در تهران جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» برگزار نمی‌شود

جشن «سیمرغ و پروانه‌ها»

سینماپرس: فردا ۱۶ بهمن ماه به علت آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، برنامه جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه ها» در تهران برگزار نمی‌شود.

به گزارش سینماپرس، حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی با تاکید بر اینکه برنامه جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه ها» در سانس صبح روزهای برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای میزبان جشنواره در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این برنامه روز دوشنبه ۱۶ بهمن به دلیل آلودگی هوا و اعلام تعطیلی مدارس از سوی اداره کل آموزش پرورش، در شهر تهران برگزار نمی‌شود.

وی افزود: تعطیلی این برنامه در روز ۱۶ بهمن از طریق سامانه اردویی مدارس که مسئولیت هماهنگی حضور دانش آموزان در سینماها را بر عهده دارند به مدارس تهران اطلاع رسانی شده است.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی ادامه داد: بر اساس جدول نمایش جشنواره، در این روز قرار بود فیلم پویانمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان همزمان با سایر استان ها برای دانش آموزان شهر تهران نیز اکران شود.

ایل بیگی اظهار امیدواری کرد با مرتفع شدن شرایط جوی و آلودگی هوا شهر تهران برنامه «سیمرغ و پروانه ها» دوباره آغاز شود.

در جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» برنامه‌هایی از قبیل دیدار دست‌اندرکاران پنج فیلم «قهرمانان کوچک»، «دنیای کیف‌ها»، «فیلشاه»، «دزد و پری ۲» و «شکلاتی» با دانش‌آموزان حاضر در سالن‌های سینماهای جشنواره، دیدار هنرمندان شاخص عرصه سینمای کودک و نوجوانان با دانش‌آموزان و آیتم‌های شاد مرتبط با جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر پیش‌بینی شده که به‌مدت پنج روز از چهاردهم تا هجدهم بهمن در سالن‌های اصلی سینماهای مردمی جشنواره در تهران و مراکز استان‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.