دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

نظر صفار هرندی درخصوص فیلم احمدرضا معتمدی

 فیلم سینمایی سوء تفاهم

سینماپرس: وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نظر من فیلم «سوء تفاهم» در القای این مسأله مهم که در عرصه اجتماعی واقعیت و مجاز بسیار به هم نزدیک شده‌اند، بسیار موفق بود.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از اکران فیلم سینمایی «سوء تفاهم» در سینما فرهنگ با اشاره به موضوع این فیلم گفت: به نظر من فیلم «سوء تفاهم» در القای این مسأله مهم که عرصه اجتماعی واقعیت و مجاز بسیار به هم نزدیک شده‌اند، بسیار موفق بود.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که فکر می‌کنیم و می‌بینیم که واقعی است ممکن است مجاز باشد و آن چیزی که تصور می‌کنیم مجازی است ممکن است واقعیت داشته باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سبک فیلم سازی احمدرضا معتمدی اظهار کرد: یک قالب ارزش گرایانه‌ای از دیرباز در ذهن آقای معتمدی بوده است که بر اساس آن، مشکلات و وقایع تلخ زمانه ما را در جریان سرمایه‌داری می‌بیند. زیرا بر خلاف ظاهر خوش رنگ و لعاب جریان سرمایه‌داری، بسیاری مفاسد و مشکلات عصر امروز ما به این جریان مربوط می‌شود. من در ارزیابی عملکرد معتمدی او را در حال طی مسیر رشد و بالندگی می‌بینم.

صفار هرندی افزود: به نظر من افرادی که با نگاه کاشف از چیسیتی وقایع مسائل را دنبال می‌کنند، می‌توانند با این فیلم سینمایی ارتباط خوبی برقرار کنند. خیلی از فیلم‌ها نفوذی به عمق مسائل نمی‌کنند ولی کارهای معتمدی نگاه متفاوتی به مسائل دارد و به نظر من سینمای ما احتیاج به چنین افرادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.