دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

تمجید جواد عزتی از «لاتاری»

جواد عزتی در نشست خبری فیلم سینمایی«لاتاری»

سینماپرس: جواد عزتی در خصوص فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان گفت: من فیلم سینمایی لاتاری را بسیار دوست داشتم چرا که محمد حسین مهدویان بار دیگر نشان داد که کارش را به درستی بلد است.

به گزارش سینماپرس، آخرین ساخته محمد حسین مهدویان به نام «لاتاری» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. جواد عزتی بازیگر سینما، تئاتر وتلویزیون در خصوص ایفای نقش‌های جدی که مدتی است بیشتر از سالهای گذشته در آنها ظاهر می شود، گفت: من نقش های جدی زیادی بازی کرده ام و این اتفاق جدید نیست. اما شاید بعد از فیلم هایی چون ماجرای نیمروز و لاتاری که امروز توسط اهالی رسانه دیده شد این مسئله بیشتر به چشم بخورد. حتی می توانم بگویم که کارهای جدی‌‎ام بیشتر از کارهای طنزی که کرده ام است.  



وی در خصوص اینکه آیا از این پس تصمیم دارد بیشتر در قالب شخصیت‌های جدی ایفای نقش داشته باشد یا طنز افزود: من همین روندی را که تا با امروز پیش گرفته‌ام ادامه خواهم داد یعنی نه به شکل مطلق در نقش های جدی ظاهر خواهم شد و نه به شکل مطلق در نقش های طنز بلکه هر زمان در هر برهه ای هر نقش خوبی به من پیشنهاد شود، قبول خواهم کرد.


عزتی در خصوص فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان اظهار کرد: من فیلم سینمایی لاتاری را بسیار دوست داشتم چرا که محمد حسین مهدویان بار دیگر نشان داد که کارش را به درستی بلد است و همچنین بلد است که قهرمان پروری کند و سینمای ایران امروز نیازمند فیلم های قهرمان پرور است.

مهدویان باری دیگر ثابت کرد که کارش را بلد است/سینمای ایران به فیلم‌های قهرمان پرور نیاز دارد



این بازیگر که این بار در قالب نقشی متفاوت در فیلم سینمایی لاتاری ظاهر شد به چالش‌های بازی اش در فیلم لاتاری اشاره کرد و افزود: من تمام تلاشم را برای نقشی که در فیلم لاتاری بازی کردم به کار گرفتم امیدوارم که مورد قبول مخاطبان واقع شود.

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.