سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

در گفتگو با سینماپرس ادعا شد؛

مقصودی: کنایه هایم در «خجالت نکش» تنها مربوط به رئیس جمهور سابق بود!

رضا مقصودی

سینماپرس: رضا مقصودی که با اولین اثر سینمایی خود با عنوان «خجالت نکش» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: کنایه هایم در «خجالت نکش» تنها مربوط به رئیس جمهور سابق بود و قصد من شوخی با هیچ شخص دیگری نبوده است!

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: فکت من  در «خجالت نکش» صحبت های آقای احمدی نژاد بوده و منظور دیگری نداشتم و اگر بخواهم  منظور دیگری داشته باشم عجیب است من فقط اشاره ام به احمدی نژاد بوده است!

این صحبت های مقصودی در حالی است که شعار مهم و ارزشمند «ما می توانیم» پیش از رئیس جمهور سابق و پس از آن بارها از زبان مقام معظم رهبری به کرات شنیده شده است و تأکیدات و کنایه های سیاسی فیلم «خجالت نکش» می تواند رسماً توهینی آشکار به شعائر ارزشی باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نورزوی شان در سال ۱۳۹۲ در اجتماع باشکوه زائران، مجاوران و مردم مشهد مقدس فرمودند: به کوری چشم دشمنان؛ ملت ایران بارها شعار «ما می توانیم»   را در عمل به اثبات رسانده است.

ایشان همچنین در اول آذرماه سال جاری نیز در دیدار هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور بسیج را پدیده ای کم نظیر، گره گشا و از افتخارات امام راحل(ره) خواندند و اظهار کردند: دشمن خصومت خود را از هر طرف تشدید کرده تا مقاومت برخواسته از تفکر انقلابی را نابود کند اما جوانان و مردان مؤمن و پراستقامت با دفع داعش دشمنان را به زانو در آوردند و «ما می‌توانیم» را بار دیگر ثابت کردند.

بسیار باعث شرمساری و تأسف است که جشنواره فیلم فجر که باید در راستای تقویت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شود با حضور فیلم هایی همچون «خجالت نکش» و در پوشش طنز به شعائر ارزشی نظام و انقلاب اسلامی اهانت می کند!

نظرات

  • ب ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۷:۵۰
    1 0
    تو غلط کردی به خودت اجازه می دی به رییس جمهور سابق کنایه بزنی. تو کی هستی. یه فیلم ساختی خدا را هم بنده نیستی.
  • . ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۲
    0 0
    فيلم سخيفي بود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.