چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

اجرای نمایش درمانی "گُسل"

 نمایش درمانی «گُسل»

سینماپرس: نمایش درمانی «گُسل» با ظرفیت ۵ مخاطب در روزهای ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در موسسه اریکه سمر اجرا می شود.

به گزارش سینماپرس، «گُسل» با کارگردانی مشترک سیدحسن حسینی و سعید میرزایی و نویسندگی سیدحسن حسینی، سعید میرزایی و هانیه وزیرپناه برگرفته از یک موقعیت روانکاوانه است که موضوع آن افسردگی در افراد جامعه می‌باشد و به شعار جهانی سازمان بهداشت جهانی در خصوص افسردگی (بیا صحبت کنیم) اشاره دارد.
 
یکی از ویژگی‌های این اثر تست روانشناسی است که از مخاطبان گرفته می‌شود. تحلیل اطلاعات و داده‌های حوزه روانشناسی تئاتر درمانی «گُسل» بر عهده موسسه روانشناسی مسیر است و مخاطبان این نمایش انتخاب می‌شوند، مخاطبانی که خود بازیگران اصلی «گُسل» هستند.

رسول صوری، پگاه پورجهانی، پریا ابراهیمی، پوریا سعیدیان، سبحان بابائی، مرضیه موسوی، الهام شیخ علیزاده، نیلوفر محمدی، امیررضا کوشانی، احمد ابراهیم‌وند، علی ناصری، علی سعیدیان، علیرضا اسفندیار، علیرضا سلطان‌علی، ارغوان طاهری‌فرد بازیگران ثابت این اثر نمایشی هستند.

محل اجرایی نمایش در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد. اما جهان اثر در این آپارتمان به شکلی طراحی شده است که نمادی از درونیات شخصیت اصلی نمایش می‌باشد. شکست زمان با نوع تغییرات فضایی از وسایل صحنه و موسیقی و افکت، ما را به لایه‌های پنهانی نمایش سوق می‌دهد.

سایر عوامل این اثر نمایشی؛ هانیه وزیر پناه (مشاوره روانشناسی)، ارم هوربد (تهیه کننده)، امیر رضا هرمزی (مدیر اجرایی)، رسول صوری و پگاه پورجهانی (دستیار کارگردان)،   پریا ابراهیمی (منشی صحنه)، سبحان بابائی  (مدیر صحنه)، سعید میرزایی (طراح پوستر و ساخت تیزر)، علی‌اکبر مجدراد (روابط‌عمومی) هستند.

نمایش درمانی-آپارتمانی «گُسل» در روزهای ۲۵-۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در موسسه اریکه سمر به نشانی پاسداران_ دروس خیابان فکوریان خیابان اسلامیه شرقی بن‌بست حبیبی پلاک ۴ اجرا می‌شود.

شایان ذکر است ظرفیت تماشای نمایش «گُسل» محدود است و در هر اجرا فقط ۵ مخاطب می‌توانند اثر را ببینند و خود بازیگر این نمایش خواهند شد.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایش درمانی و آپارتمانی جهت اخذ اطلاعات لازم برای حضور و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.