پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

چند کانال ماهواره‌ای علیه نظام تبلیغ می‌کنند؟

سازمان صدا و سیما

سینماپرس: معاون توسعه سازمان صدا و سیما گفت: ۲۶۰ کانال فارسی‌زبان ماهواره‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، رضا علیدادی در آیین ۲۴ ساعته شدن شبکه افلاک در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: در آشوب‌های اخیر عده‌ای گفتند صداوسیما با یک کانال ضدانقلاب روبرو بوده درحالی‌که ۲۶۰ شبکه فارسی‌زبان ضدانقلاب در ماهواره وجود داشته و در این ایام آشوب علیه نظام تبلیغ می‌کردند.

وی بیان کرد: هدف اصلی این شبکه‌های ماهواره‌ای براندازی حاکمیت نظام و تبلیغ علیه اقدامات آن بوده که باعث یک سری اتفاقات کوچک هم شد که علت این اتفاقات کوتاهی ما بوده که قابل اصلاح است اما خوشبختانه در حالت کلی دستاوردی نداشته‌اند.

معاون توسعه سازمان صدا و سیما افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی پویایی آن است و رسانه باید بتواند این پویایی را منعکس کند.

علیدادی اظهار کرد: با نگاه کردن به گذشته لرستان و دیدن امروز می‌توانیم مسیر رشد و توسعه لرستان را مشاهده کرد و هیچ فردی نمی‌تواند این حرکت روبه‌جلوی این استان را انکار کند.

وی توضیح داد: صدا و سیمای استان باید استعدادهای لرستان را معرفی کرده و با تمرکزگرایی و نشان دادن تمام نقاط قوت زمینه‌ پیشرفت استان را فراهم سازد.

معاون توسعه سازمان صدا و سیما افزود: استکبار جهانی از جانب انقلاب اسلامی احساس خطر کرده به‌طوری‌که در سال گذشته ۱۵۰ کانال فارسی‌زبان ضد نظام داشته‌ایم که در سال ۹۶ این تعداد به بیش از ۲۶۰ کانال رسیده است.

علیدادی بیان کرد: تمام مسئولان نظام از گذشته تا به امروز زحمات زیادی کشیده‌اند، اما رسانه وظیفه دارد که آنها را نقد کرده البته نقد با قیل‌وقال و تضعیف نظام فرق دارد.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.