شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

ایفای نقش «جِیک جیلنهال» در یک فیلم جنایی

جیک جیلنهال

سینماپرس: جیک جیلنهال(Jake Gyllenhaal) هنرپیشه مطرح امریکایی که در دهه گذشته در ۱۸ فیلم سینمایی حضور داشته، به همراه «اَنسِل الگورت» و «زندایا» در فیلم «بهترین نوع» بازی می کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،   «جِیک جیلنهال» «انسل الگورت» و «زندایا» در فیلم درام جنایی «بهترین نوع» اثر «برایان هلگلند» کارگردان دارنده اسکار، ایفای نقش می‌کنند.

کمپانی سرگرمی‌های «کراس‌ناف/فاستر» دن فریدکین و بردلی تامس از سرگرمی‌های ایمپِرِتیو تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

کمپانی «اس‌تی‌ایکس» کار انتشار بین‌المللی این فیلم را برعهده دارد. این فیلم در جشنواره فیلم برلین اکران خواهد شد.

داستان این فیلم ازین قرار است که دو برادر ناتنی که مادر مشترک دارند اما پدرشان یکی نیست با بازی گلنهال و الگورت پس از سال‌ها مراقبت و بزرگ‌ شدن زیر دست پدرهایشان، به همدیگر نزدیک می‌شوند. یکی از برادرها که پدرش از یک بیماری رنج می‌برد که چند ماه بیشتر زنده نمی‌ماند، معامله‌ای با یکی از باندهای جنایی انجام می‌دهد که باعث درگیر شدن او و برادرش با تبه‌کاران بوستون می‌شود.

هلگلند برای نویسندگی فیلم «ال ای محرمانه» برنده اسکار شد. او فیلم‌های «رودخانه مرموز، «سرگذشت شوالیه» و «زندگینامه جکی رابینسون» را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.