شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

عکس ۸۰ نفره همکاران مارول استودیوز

 مارول استودیوز

سینماپرس: کمپانی مارول استودیوز چند روز پس از انتشار عکس دسته جمعی اسکاری های ۲۰۱۸، تصویری از جمع ۸۰ نفره سینماگرانی که در ۱۰ سال فعالیت این کمپانی با آن همکاری داشته اند را منتشر نمود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندپندنت، رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، کریس همسورث، بری لارسون و چادویک بوزمن از جمله بازیگرانی بودند که در تصویر ۱۰ سال فعالیت مارول استودیوز در برابر دوربین قرار گرفتند.

در حالی که هفته پیش اسکار با عکس دسته‌جمعی چهره‌های این دوره به سرخط خبرها راه یافت، مارول استودیوز نیز با انشار عکسی از حضور ۸۰ تن از بازیگران و کارگردان‌هایی که در ۱۰ سال اخیر با آن همکاری کرده‌اند، این همکاری را گرامی داشت.

این عکس ۷ اکتبر و زمانی گرفته شده که فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در دست ساخت بود.

در واقع اکنون ۱۰ سال از زمان ساخته شدن «آیرون من» با بازی رابرت داونی جونیور می‌گذرد. در این تصویر این بازیگر و کوین فایگی رییس استودیو در مرکز و جلوی تصویر جای گرفته‌اند.

سه کریس شامل کریس ایوانز، کریس همسورث و کریس پرت در این تصویر حضور دارند. ساموئل ال. جکسون، اسکارلت جوهانسون، مارک روفالو، آنتونی مایکی، الیزابت اولسون، پل بتانی، پل راد، تام هالند، دان چیدل، سبستین استن و جرمی رنر از دیگر بازیگران حاضر در این عکس یادگاری هستند.

بندیکت کامبربچ، چادویک بوزمن، بری لارسون نیز در این تصویر مشاهده می‌شوند. بازیگران «محافظان کهکشان» شامل شان گان، زویی سالدانا، کارن گیلان، دیو باتیستا، پام کلمنتیف، مایکل روکر، وین دیزل و کرت راسل نیز از دیگر حاضران در این تصویر هستند.

بازیگران «پلنگ سیاه» که به تازگی با نقدهای مثبت زیادی روبه رو شده، بازیگران‌ «مرد مورچه‌ای» و «وسپ» نیز در این تصویر هستند.

جان فاورو، گوینت پالترو، ویلیام هارت، امیلی ون کمپ، تسا تامپسون، فرانک گریلو، لیندا گاردلینی، تای سیمپکینز، هایلی آتول، بندیکت وانگ، کوبی اسمالدرز و جف گولدبلام دیگر بازیگران حاضر در این تصویر را تشکیل می‌دهند.

از میان فیلمسازان نیز لوییس دسپوزیتا، ویکتوریا آلونسو، استن لی، اسکات دریکسون، ترین تران، آلن تیلور، برد ویندرباوم، لوییس لتریه، جان واتس، سارا فین، جیمز گان، جو روسو، آنتونی روسو، جاس ودون، دیوید گرانت، میشل بل، آنا بودن، ریانی فیلک، جفری فورد، پیتون رید، جاناتان شوارتز، استفن بروسارد، رایان کوگلر، جرمی لتچام، نیت مور، کریستوفر مارکوس، استفن مک فیل، تیکا وایتیتی، اریک کارول، رایان ماینردینگ و کریگ کایل در این تصویر مشاهده می‌شوند.

فیلم بعدی مارول استودیوز با عنوان «پلنگ سیاه» به زودی راهی سینماها می‌شود.

«مرد آهنی» یا «آیرون من» فیلم اکشن و تخیلی محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا است. این فیلم بر پایه سری داستان‌های کمیک شرکت مارول کامیکس با همین نام به کارگردانی جان فاورو ساخته شده و نخستین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک، نقش اصلی فیلم بازی می‌کند، کسی که با دانش مهندسی خود زرهی آهنی و روباتیک ساخته و به ابرقهرمان تبدیل می‌شود. گوینت پالترو در نقش پپر پاتز دستیار شخصی تونی استارک، ترنس هاوارد در نقش یک افسر ارتش به نام جیمز رودس و جف بریجز نیز نقش یکی از مدیران شرکت استارک که تولید سلاح‌های نظامی را برعهده دارد، ظاهر شده بودند.

بنیاد فیلم آمریکا این فیلم را به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.