شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

«از سفیانی تا ظهور» در انتظار بودجه

سریال «از سفیانی تا ظهور»

سینماپرس: فرهاد عظیما درباره ساخت سریال «از سفیانی تا ظهور» بیان کرد که در حال حاضر بودجه ای برای تولید این اثر ندارند.

به گزارش سینماپرس، فرهاد عظیما کارگردان عرصه انیمیشن درباره مجموعه سریالی «از سفیانی تا ظهور» و اینکه چه زمانی آن را به تولید خواهد رساند، بیان کرد: اگر بحث مالی درست شود  وارد تولید می شویم اما در حال حاضر مشکلات بودجه مانع از این می شود که سراغ تولید اثر برویم.

وی با اشاره به ساخت اثر تک قسمتی «عملیات نجات مکه» اظهار کرد: البته استارت سریال «از سفیانی تا ظهور» با «عملیات نجات مکه» است و این فیلم کوتاه به عنوان قسمت صفر آن در نظر گرفته شده است.

این کارگردان انیمیشن اضافه کرد: «عملیات نجات مکه» یک فیلم کوتاه ۱۴ دقیقه ای است که در پاسخ به جسارت صعودی ها علیه ایران ساخته شد. آنها انیمیشنی ساختند و در آن تهران را فتح کردند که خودشان با تبلیغات زیاد در یوتیوب و شبکه های اجتماعی نمایش دادند که ما با ساخت یک انیمیشن جواب آنها را دادیم اما برای تبلیغات و دیده شدن این انیمیشن باید چند ۱۰ میلیون هزینه کنیم.

عظیما اضافه کرد: این انیمیشن با بودجه خود ما تولید شده و اواخر اسفند توزیع می شود. کسی از چنین کارهایی حمایت نمی کند، شبکه یک قرار بود یک گزارش از تولید این کار پخش کند اما چند ساعت مانده به پخش گفتند ملاحظه سیاسی دارند و بعد از شبکه خبر پخش و میان اخبار گم شد.

وی در پاسخ به اینکه این نام می تواند علیه ایران از سوی صعودی ها مورد بهره برداری قرار گیرد، بیان کرد: «عملیات نجات مکه» پاسخی به انیمیشنی است که صعودی ها بر ضد ما ساختند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.