دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

نقد و بررسی فیلم «دوزخ» در فرهنگسرای اندیشه

فیلم سینمایی «دوزخ»

سینماپرس: فیلم سینمایی «دوزخ» به کارگردانی ران هاوارد فردا ۲۴ بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه پس از نمایش، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سی و یکمین هفته از نمایش فیلم‌های مطرح خارجی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به فیلم «دوزخ» به نویسندگی دیوید کپ و کارگردانی ران هاوارد اختصاص دارد.

دوزخ یک فیلم آمریکایی در سبک مهیج معمایی است که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۱۳ و به قلم دن براون ساخته شده است. این فیلم بعنوان دنباله ای بر فیلم فرشتگان شیاطین بشمار می رود.

داستان فیلم از این قرار است که رابرت لندن خود را در بیمارستانی در ایتالیا می بیند، بی آنکه به یاد بیاورد به چه دلیل در این مکان حضور دارد در ادامه او با دکتر بروکس همراه می شود تا پرده از یک توطئه جهانی بردارد و... و.

شایان ذکر است پس از نمایش فیلم، سعید هاشم زاده (منتقد) و محمدرضا مقدسیان(مجری منتقد)، به نقد و بررسی فیلم «دوزخ» خواهند پرداخت.

فیلم سینمایی «دوزخ» روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ١٣٩٦ ساعت ١٨ در فرهنگ سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.