جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

آمار گیشه در هفته ای که گذشت:

فروش ۷۰۰ میلیونی «بدون تاریخ بدون امضا»/ «آینه بغل» در آستانه ۱۹ میلیاردی شدن

فیلم سینمایی  «بدون تاریخ، بدون امضاء»

سینماپرس: از میان فیلم های اجتماعی که از روز ۲۵ بهمن‌ماه اکران شدند، «بدون تاریخ بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند با ۵۱ سانس فوق العاده با استقبال مخاطبان مواجد شد.

به گزارش سینماپرس، تعدادی از فیلم‌های سینمایی از چهارشنبه هفته گذشته به چرخه اکران اضافه شدند. این در حالی است از صبح چهارشنبه سه فیلم با موضوع اجتماعی اکران شد و از میان آثار اکران شده فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» توانسته نظر مخاطب را جلب کند و در دو روز اول اکران ۵۱ سانس فوق العاده داشت.  

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضا» در تهران ۲۸ سالن در اختیار دارد و در شهرستان این فیلم ۱۷ سالن دارد که در هفته آینده ۵۰ سالن به آن اضافه می‌شود. در کل فروش فیلم ظرف دو روز به مبلغ ۶۸۰ میلیون تومان رسید.  

وی ادامه داد: فیلم «ما خیلی با حالیم» از چهارشنبه ۱۸ بهمن اکران شد و به فروش ۴۸۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت.

سرتیپی درباره فروش فیلم «آینه بغل» گفت: در هفته یازدهم نمایش همچنان استقبال مخاطب به فیلم دیده می‌شود و هم اینک فیلم به فروش ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. این فیلم باتوجه به اقبال خوب مخاطب به نظر می‌رسد بیش از ۲۰ میلیارد فروش خواهد کرد و رکورددار خواهد شد.  

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «اسرافیل» در تهران به فروش ۲۵ میلیون تومان و در شهرستان تنها در هویزه مشهد به نمایش درآمده است و به فروش ۵ میلیون تومان رسیده است که تعداد سالن‌های فیلم اضافه خواهد شد. این فیلم به فروش ۳۰ میلیون تومان دست یافت

وی درباره فروش فیلم «کمدی انسانی» گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش ۷۰۲ میلیون تومان رسید. در تهران ۵۰۲ میلیون و در شهرستان به فروش ۲۰۰ میلیون رسید. فیلم «سد معبر» به فروش ۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان رسید. در تهران فروش ۹۰۵ میلیون و در شهرستان به فروش ۳۵۰ میلیون تومان رسید.   فیلم «ثبت با سند برابر است» به فروش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.  

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلم‌سازان مولود درباره فروش «دخترعمو پسرعمو» گفت: فروش فیلم به رقم ۱ میلیاردو ۵۸۰ میلیون تومان رسید.  

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «هاری» به فروش ۲۸ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان، «من یک ایرانی ام» به فروش ۵ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان، «کلیله و دمنه» به فروش ۲۵۹ میلیون و ۱۷۸ هزار تومان، فیلم «شاخ کرگدن» به فروش ۲۰ میلیون و ۹۳۳ هزار تومان، فیلم «پل خواب» به فروش ۷۴۹ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان، فیلم «عشقولانس» به فروش ۱ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.