شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

معیار دعوت مهمان در «دورهمی» چیست؟

مهران مدیری-دورهمی

سینماپرس: مهمانان پنجشنبه شب برنامه «دورهمی» شبکه نسیم، این پرسش را به‌طور جدی مطرح می‌کند که معیار دعوت مهمان به این برنامه سرگرم‌کننده چیست؟!

به گزارش سینماپرس، در حال حاضر «دورهمی» با اجرای مهران مدیری یکی از پُربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران است. در پروسه‌ای از پیش تعیین شده و به طور منظم طیِ چند برنامه، خوانندگان و گروه‌هایی به برنامه‌ی «دورهمی» آمدند که یا در مرحله‌ی معرفی بودند یا خیلی اتفاقی چند هفته بعدش کنسرت داشتند.

هر کدام از خوانندگانِ تازه‌کاری که به «دورهمی» آمدند حسابی برای خودشان تبلیغ کردند و در کمتر از چند ساعت تعداد دنبال‌کنندگان‌شان(فالوورها) در اینستاگرام دو یا چند برابر می‌شد.

مهمانان برنامه پنجشنبه شب دورهمی دو خواننده بودند که کم‌سوادی و شوخی‌های سطحی و کلام سخیف ترانه‌هایشان حاکی از تنزل سلیقه سیما در دعوت از مهمان است.


این دو مهمان با سن کم با تاکید بر یک شبه پولدار شدن و خوانندگی را خوشبختی دانستن، خواسته و ناخواسته، این‌گونه به مخاطب نوجوان و جوان القا کردند که خوشبختی در پولدار شدن و انجام کار موسیقی است!


گویا همسر یک بازیگر که خود تهیه‌کننده آلبوم موسیقی است، کار دعوت از مهمانان - خاصه مهمانان حوزه موسیقی - را برعهده‌ دارد!

*کیهان

نظرات

  • فرزانه ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۴
    0 0
    مهران مدیری چهره واقعی خود را در دورهمی نشون داده پول پرست به دنبال چی چی مارکت و آوردن یه عده آدم درجه چندم و قالب کردن آنها به عنوان هنرمند!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.